اجرای طرح «کاروان شادی» در یزد
کد خبر: 3908571
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

اجرای طرح «کاروان شادی» در یزد

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد گفت: به مناسبت میلاد امام رضا(ع) طرح «کاروان شادی» در 8 نقطه از شهر یزد اجرایی شد.

اجرای طرح «کاروان شادی» در 8 نقطه شهر یزدمحمدحسین کاظمی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونا در زمینه عدم برگزاری مراسم‌ حضوری در دهه کرامت و جشن میلاد امام رضا(ع) این نهاد اقدام به راه‌اندازی 2 کاروان شادی در سطح شهر کرد.

وی ادامه داد: این طرح با محوریت امامزادگان سیدالصحرا و سیدنصرالله و اجرای زنده سرود امام رضایی به مدت سه شب در 8 نقطه شهرستان اجرای زنده داشتند.

کاظمی اجرای نیت طبخ نان سوروک از محل موقوفات مرتبط شهرستان یزد را از دیگر اقدامات دانست و گفت: این نیت نیز با تهیه دو هزار قرص نان و توزیع بین یک‌هزار خانوار محقق شد.

وی با اشاره به اجرای طرح ضریح آرزوها نیز بیان کرد: در این طرح تعدادی از یتیمان تحت حمایت کمیته امداد آرزوی خود را در برگه‌هایی نوشته و در ضریح امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد انداخته تا نسبت به برآورده شدن آن اقدام شود که آرزوی تعدادی محقق شد و آرزوی تعدادی از ایتام مربوط به هزینه درمانی و مسکن بود که مقرر شد با مشارکت خیران از طریق آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) این موضوع نیز پیگیری شود.

کاظمی گفت: همچنین به مناسبت دهه کرامت جشن زیرسایه خورشید برای سیزدهمین سال متوالی در آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد بدون حضور مردم برگزار و در حاشیه این ویژه‌برنامه ۸ زوج جوان یزد شروع زندگی مشترک خود را جشن گرفتند. 

انتهای پیام
captcha