طرح «قرار مهربانی» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3909262
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

طرح «قرار مهربانی» در یزد اجرا می‌شود

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان یزد از اجرای طرح «قرار مهربانی» با شعار اهدای خون، نجات جان انسان‌ها با مشارکت اعضای کانون‌های جوانان این استان در روزهای کرونایی خبر داد.

طرح «قرار مهربانی» در یزد اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان یزد، وهاب نخلبند یزدی، سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان یزد اظهار کرد: همزمان با شروع این طرح در آذرماه سال ۹۸، به همت و مشارکت اعضای جوانان به گونه‌‌ای برنامه‌‌ریزی شده تا به دلیل شرایط موجود و احتمال شیوع بیشتر ویروس کرونا، اعضای داوطلب و جوانان هلال‌احمر به صورت گروه‌‌های محدود چند نفره و در چند مرحله در مرکز اهدا خون حضور یافته و خون خود را اهدا کنند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان یزد گفت: اعضای کانون‌های جوانان هلال‌احمر شهرستان یزد در راستای ترویج پویش قرار مهربانی و مبنی بر کاهش ذخایر خونی و تاکید به امر اهدای خون به منظور حفظ بانک خونی، در این پویش شرکت و جلوه‌ای از ایثار و نوع‌دوستی را رقم زدند.

نخلبند یزدی ادامه داد: توسعه مشارکت جوانان در فعالیت‌های عام‌المنفعه و تحقق اهداف بشردوستانه جمعیت در حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها از جمله اهداف پویش قرار مهربانی است.

این مقام مسئول بیان کرد: اعضای جمعیت هلال‌احمر در مناسبت‌های مختلف در طول سال اقدام به اهدا خون می‌کنند که این همراهی و مشارکت جوانان داوطلب را قدردان هستیم.

انتهای پیام
captcha