مسابقات «تفسیر قرآن» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3910418
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

مسابقات «تفسیر قرآن» در یزد برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از برگزاری مرحله استانی چهل‌وسومین دوره مسابقات «تفسیر قرآن کریم» در ۲ گروه بانوان و آقایان خبر داد.

برگزاری مرحله استانی مسابقات تفسیر قرآن کریم اوقاف یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد، حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد، اظهار کرد: مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری تفسیر قرآن کریم با محوریت سوره مبارکه «مریم» از کتب «صفوه‌التفاسیر» و «تفسیر نمونه» در دو گروه بانوان و آقایان در این استان برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری این مسابقات را ۲۴ مردادماه سال جاری اعلام و تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ۱۳۶ نفر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

میرجلیلی بیان کرد: سؤالات مسابقات به دو صورت تستی و تشریحی که دارای ۴۰ سال تستی با ۴۰ امتیاز و سوالات تشریحی نیز شامل ۲ سوال با ۱۰ امتیاز طرح خواهد شد و همچنین امتیاز متسابقان یک هفته بعد از آزمون از طریق سایت my.oghaf.ir قابل رویت خواهد بود و نفر اول خواهران و برادران به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات استانی رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت، اذان و دعاخوانی گفت: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در اواخر خردادماه و اوایل تیرماه در سه منطقه برگزار و برترین‌ها به مسابقات استانی مشخص شده‌اند و زمان برگزاری این مرحله متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha