مراسم اربعین امام جمعه موقت یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3920322
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

مراسم اربعین امام جمعه موقت یزد برگزار می‌شود

مراسم اربعین مرحوم آیت‌الله سید محمدجواد آیت‌اللهی، امام جمعه موقت یزد به میزبانی مدرسه علمیه مصلی یزد واقع در خیابان قیام برگزار می‌شود.

مراسم اربعین امام جمعه موقت یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، مراسم اربعین مرحوم آیت‌الله سید محمدجواد آیت‌اللهی، امام جمعه موقت یزد به میزبانی مدرسه علمیه مصلی یزد واقع در خیابان قیام برگزار می‌شود.

این مراسم روز پنجشنبه، 13 شهریورماه جاری بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد. سخنرانی، مداحی و سوگواری ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) از جمله برنامه‌های این مراسم اعلام شده است.

یادآور می‌شود مرحوم حاج سیدجواد آیت‌اللهی 26 خرداد 1349 شمسی در شهر یزد متولد شد. در شش سالگی بخش زیادی از قرآن کریم را از حفظ کرد و از ده سالگی و در اوج انقلاب اسلامی ایران ضمن سایر تحصیلات، نزد پدر بزرگوارشان به تحصیلات مقدماتی علوم دینی پرداخت و پس از مدتی وارد حوزه علمیه یزد شد و در مدرسه خان سکنی گزید. وی از سال 1390 به عنوان امام جمعه موقت یزد منصوب شد و همزمان با شهادت امام محمدباقر(ع)، هفتم مردادماه 1399 در بیمارستان شهید صدوقی یزد ‌دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام
captcha