نحوه برگزاری مجمع عمومی اتحادیه قرآنی یزد اعلام شد
کد خبر: 3921665
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

نحوه برگزاری مجمع عمومی اتحادیه قرآنی یزد اعلام شد

در نشستی با حضور اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان و نمایندگان ادارات تبلیغات و ارشاداسلامی استان، در خصوص برگزاری مجمع عمومی اتحادیه قرآنی استان تصمیم‌گیری شد.

نحوه برگزاری مجمع اتحادیه قرآنی یزد اعلام شدبه گزارش ایکنا از یزد، در نشستی که صبح امروز، 18 شهریورماه و با حضور اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان و نمایندگان ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، در خصوص برگزاری مجمع عمومی اتحادیه قرآنی تصمیم‌گیری لازم صورت گرفت.

در این نشست اعلام شد که در صورتی که تا چند روز آینده وضعیت استان یزد از نظر کرونا از وضعیت قرمز خارج شود و امکان برگزاری مجمع عمومی به صورت حضوری ممکن باشد، مجمع عمومی اتحادیه به صورت حضوری و متمرکز برگزار شود و در صورتی که وضعیت کرونایی استان همچنان قرمز باشد، مجمع عمومی از ساعت 10 صبح روز جمعه، 21 شهریورماه به صورت غیرحضوری و آنلاین به مدت یک ساعت از طریق https://bigbluebutton.me/ با حضور اکثریت اعضا برگزار شود.

همچنین رای‌گیری برای انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه در روز جمعه، 21 شهریورماه جاری از ساعت 11 الی 13 و روز شنبه، 22 شهریورماه جاری ساعت 10 الی 12 با حضور حجت‌الاسلام علی محمد رضایی و حسین دشتی، نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل اتحادیه برای موسسات شهرستان یزد برگزار خواهد شد.

با توجه به وضعیت قرمز استان، مقرر شد در روز شنبه، 22 شهریورماه از ساعت 10 الی 12 هر موسسه در شهرستان خود در حوزه رای‌گیری که از قبل توسط سازمان تبلیغات اسلامی و اداره ارشاد اسلامی به موسسات اعلام خواهد شد، حضور پیدا کرده و نسبت به ثبت رای اقدام کنند.

همچنین مقرر شد نامه‌ای برای اطلاع‌رسانی برگزاری مجمع عمومی اتحادیه قرآنی استان به اتحادیه کشوری و رونوشت به سازمان تبلیغات اسلامی و اداره ارشاد اسلامی ارسال شود.

انتهای پیام
captcha