بيانيه اتحادیه قرآنی یزد در محكوميت اهانت به پيامبر(ص)
کد خبر: 3922481
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

بيانيه اتحادیه قرآنی یزد در محكوميت اهانت به پيامبر(ص)

اتحادیه قرآنی استان یزد در محكوميت اهانت به ساحت قدسی پيامبر اكرم(ص) بيانيه‌ای را صادر كرد.

بيانيه اتحادیه قرآنی یزد در محكوميت اهانت به پيامبر(ص)به گزارش ایکنا از یزد، اتحادیه قرآنی استان یزد در محكوميت اهانت به ساحت قدسی پيامبر اكرم (ص) بيانيه‌ای را صادر كرد.

در این بيانيه آمده است: «بار ديگر غمی بزرگ و جانكاه بر قلب همه مسلمانان جهان نشست، غمی به وسعت قلوب همه انسان‌های آزاده، توهين به ساحت مبارك پيامبر اعظم (ص)...، حادثه دردناک و شرارت‌آمیز اهانت به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) جنایتی بزرگ و غیرقابل‌ گذشت است. این حرکت گرچه توسط جمعی از جاهلان حقیر و بداندیش واقع شد اما پشت پرده‌های پیچیده و کینه‌توزانه‌ای دارد که در یک زنجیره پلید در حال فعالیت است و خصمانه علیه مقدسات اسلامی کار می‌کند.
در شرايطی كه اوضاع حساس منطقه و عدم وصول آمريكا به اهداف برنامه‌ريزی شده از حضور در منطقه خاورميانه از يک سو و رشد اسلام‌گرايی در غرب از سوی ديگر علی‌رغم هزينه‌های سرسام‌آور تبليغاتی و راهبردی، استيصال فكری و راهبردی برای رهبران غربی را به همراه داشته است، اشتباهات تاكتيكی فاحش در رويارويی با انديشه و فكر اسلامی مثل توهين اخير، ضربات مهلک جهانی بر پيكره غرب و صهيونيسم غاصب برجا خواهد گذاشت. اما کور خوانده‌اند که بخواهند نام قرآن و رسول گرامی اسلام را از قلوب آزادیخواهان حذف کنند چرا که خداوند وعده محافظت از آن را داده آنجا که فرموده:«إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحافِظُونَ».

اتحادیه قرآنی استان یزد ضمن محكوم كردن اسائه ادب به ساحت پيامبر اعظم (ص)، همت و اراده همه مسلمانان جهان و كشورهای اسلامی در جهت برخورد همه جانبه و قاطع نسبت به اين موضوع را خواستار است تا ديگر بار شاهد بروز چنين اتفاقات سخيف، موهن و بی‌شرمانه‌ای نباشيم.»

انتهای پیام
captcha