مسابقه كتابخوانی «هفت شهر عشق» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3927518
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴

مسابقه كتابخوانی «هفت شهر عشق» در یزد برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه معارف امامت اهل بیت(ع) یزد از برگزاری مسابقه كتابخوانی «هفت شهر عشق» ویژه گروه‌های سنی مختلف در این استان خبر داد.

مسابقه كتابخوانی «هفت شهر عشق» در یزد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی، مدیر مؤسسه معارف امامت اهل بیت(ع) یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری مسابقه كتابخوانی «هفت شهر عشق» در این استان اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت ماه محرم و صفر و با هدف ترويج فرهنگ كتابخوانی و از كتابی با عنوان «هفت شهر عشق» نوشته مهدی خدامیان آرانی كه نگاهی نو به حماسه عاشورا دارد، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقه در قالب رمان و داستان در گروه‌های سنی مختلف گفت: علاقمندان به شركت در اين مسابقه می‌توانند فايل كتاب را از سايت www.n313.ir دریافت و نسبت به ثبت‌نام و شرکت در آزمون مسابقه اقدام کنند.

حسینی مهلت ثبت‌نام در این مسابقه را آخر ماه صفر دانست و افزود: شركت در اين مسابقه برای عموم آزاد است و علاقمندان به شركت در اين مسابقه می‌توانند با مراجعه به سایت ضمن دانلود فايل كتاب و مطالعه دقيق آن، در مسابقه‌ای كه به صورت آنلاین و از طریق سایت برگزار می‌شود، شركت كنند.

مدیر مؤسسه معارف امامت اهل بیت(ع) یزد زمان برگزاری این آزمون را ۱۳ آبان ماه سال جاری اعلام کرد و بیان کرد: شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون برای فارسی زبانان داخل و خارج از کشور نیز مهیا شده است.

وی ۵ جایزه پنج میلیون تومانی، ۱۲ جایزه دو میلیون تومانی، ۱۴ جایزه یک میلیون تومانی و ده‌ها جایزه ارزنده دیگر را از جوایز مسابقه اعلام کرد.

حسینی یادآور شد: این مسابقه با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امورخیریه استان یزد و همچنین موسسه معارف اهل بیت (ع) یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha