کمک مؤسسه بین‌المللی اربعین یزد به کادر درمان
کد خبر: 3933527
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

کمک مؤسسه بین‌المللی اربعین یزد به کادر درمان

مسئول کمیته درمان و امداد مؤسسه و موکب بین‌المللی اربعین یزد گفت: قصد داریم در حد توان به کمک برخی از پرسنل بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها به‌ویژه بخش کرونایی‌ها رفته و تا حدی از فشار کاری این عزیزان بکاهیم.

کمک موسسه بین‌المللی اربعین یزد به کادر درمانبه گزارش ایکنا از یزد، علیرضا رادی‌میبدی، مسئول کمیته درمان و امداد مؤسسه و موکب بین‌المللی اربعین استان یزد، در نشستی مجازی اظهار کرد: قصد داریم در حد توان به کمک برخی از پرسنل بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها به خصوص بخش کرونایی‌ها رفته و تا حدی از فشار کاری این عزیزان بکاهیم.

رادی‌میبدی در خصوص اقلام و کالاهای پزشکی مورد نیاز برای بیماران کرونایی اضافه کرد: قصد داریم با تهیه تعدادی کپسول اکسیژن و دستگاه‌های پالس اکسی‌متر و نیز تعدادی تب‌سنج به صورت امانی به برخی از خانواده‌ها که بیماران کرونایی دارند، کمک کنیم تا از این بیماری عبور کنند؛ لذا بدین‌وسیله از خیران محترمی که به صورت امانی و یا با خرید و اهدا ملزومات مورد نیاز ما را در این امر خداپسندانه یاری کنند، کمال تشکر را داریم.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد برای شکرانه سلامت بهبود یافتگان بیماری کرونا با ترغیب و معرفی افرادی که حداقل یک ماه از بهبودی‌شان گذشته به سازمان انتقال خون نسبت به اهدای پلاسمای خون برای بیماران کرونایی، در این امر نیک، پیش‌قدم شوند.

رادی‌میبدی یادآور شد: به یاری خداوند متعال و با نیروهای جوان و هیئتی عضو مؤسسه، جهت امدادهای خانگی بیمارانی که لازم است دوره قرنطینه خانگی را بگذرانند به کمک آنها خواهیم رفت و انواع خدمات اعم از خریدهای روزمره، گرفتن داروهای نسخه شده و حتی مراجعه به پزشکان نیکوکار مجموعه جهت انواع کمک به این بیماران اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط حساسی که با هجوم ویروس منحوس کرونا روبرو هستیم بدین‌وسیله اعلام می‌کنیم که به همکاری کلیه کادر درمانی اعم از پزشک(عمومی، متخصص و فوق تخصص) و پرستار و سایر همکاران درمانی(بازنشسته یا شاغل) نیاز داشته تا با همکاری این عزیزان بتوانیم بخشی از مشکلات خانواده‌های درگیر با این ویروس منحوس را بکاهیم.

رادی‌میبدی بیان کرد: خیران محترم می‌توانند کمک‌های مالی خود را به شماره کارت ۳۲۵۴-۱۱۵۳-۷۲۱۱-۵۰۴۱ یا به شماره حساب ۱۰/۲۹۹۶۳۹۲/۲ نزد بانک قرض الحسنه رسالت به نام موکب مؤسسه بین‌المللی اربعین یزد واریز و یا اقلام مورد نیاز را به آدرس بلوار شهید پاکنژاد، کوچه هزار درخت، بعد از مسجد امام حسن(ع)، مسجد زاویه و شماره تلفن ۳۷۳۳۴۰۴۱ یا طی تماس تلفنی با سیدحسن دهقان۰۹۱۰۱۵۱۸۸۵۲ و عابدی ۰۹۱۳۰۰۱۹۲۲۳ تحویل دهند. کادر درمان (بازنشسته یا شاغل) و جوانان علاقه‌مند می‌توانند جهت عضویت در این مؤسسه با زارع ۰۹۱۳۱۵۱۹۴۴۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha