رزمایش کمک‌های مومنانه به یک فرهنگ تبدیل شده است
کد خبر: 3944591
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰

رزمایش کمک‌های مومنانه به یک فرهنگ تبدیل شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: رزمایش کمک‌ مومنانه امروز به یک فرهنگ تبدیل شده و ریشه این اقدام در دین مبین اسلام و اعتقادات مردم است که دستور رهبر معظم انقلاب باعث عملی شدن این اعتقادات شد.

رزمایش کمک‌های مومنانه به یک فرهنگ تبدیل شده استبه گزارش ایکنا از یزد، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور، 10 دی‌ماه در حاشیه طرح ذبح چهار هزار قربانی در شهرستان مهریز اظهار کرد: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به مردم آسیب‌دیده از کرونا، موج عظیمی از کمک‌های مومنانه در کشور شکل گرفت و بسته‌های معیشتی در سه مرحله بین بیش از سه و نیم میلیون نفر توزیع شد.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها با همکاری خیران و مردم نوع‌دوست تهیه شده است، افزود: مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان، مرحله دوم در ماه‌های ذی‌الحجه، محرم و صفر و مرحله سوم از ۱۷ ربیع الاول شروع شده و تا عید نوروز ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور با اشاره به اینکه استان یزد یکی از استان‌های برجسته در اجرای رزمایش کمک‌های مومنامه بوده است، گفت: یکی از این اقدامات قربانی ۴۰۰۰ راس گوسفند در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا و توزیع گوشت آن بین مردم نیازمند و آسیب‌دیده است که امیدواریم این حرکت ادامه داشته و الگویی برای سایر استان‌ها شود.

سلیمانی با بیان اینکه رزمایش کمک‌های مومنانه امروز به یک فرهنگ تبدیل شده است، اظهار کرد: ریشه این کار در دین مبین اسلام و اعتقادات مردم است که دستور رهبر معظم انقلاب باعث عملی شدن این اعتقادات شد.

وی ادامه داد: در کنار بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی متناسب با نیاز امروز جامعه، لوازم التحریر، هزینه آزادی زندانیان، کمک به درمان بیماران، اشتغالزایی و... نیز در مرحله سوم رزمایش نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha