برگزاری یادواره شهدای یزد با محوریت خدمت‌رسانی به مردم
کد خبر: 3944605
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

برگزاری یادواره شهدای یزد با محوریت خدمت‌رسانی به مردم

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: خدمت‌رسانی به مردم رویکرد دومین کنگره شهدای استان در نظر گرفته شده است و قطعاً در صورت تحقق برنامه‌های آن، متفاوت‌ترین کنگره شهدای کشور را شاهد خواهیم بود.

خدمت‌رسانی به مردم رویکرد دومین کنگره شهدای یزد استبه گزارش ایکنا از یزد، سردار رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، روز گذشته، 10 دی‌ در برنامه ذبح چهار هزار قربانی با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان در مهریز با اشاره به برگزاری کنگره ملی چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد اظهار کرد: رویکرد این کنگره که دومین کنگره شهدای استان محسوب می‌شود، خدمت‌رسانی به مردم در نظر گرفته شده و قطعاً در صورت تحقق برنامه‌های آن، متفاوت‌ترین کنگره شهدای کشور را شاهد خواهیم بود.

وی از برگزاری اجلاسیه کنگره در اسفندماه سال جاری خبر  داد و گفت: این برنامه یکی از 40 خدمت شاخص کنگره ملی شهدای استان است که در راستای آن تا پایان اسفندماه 4000 راس گوسفند قربانی و بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله اول این طرح 400 راس گوسفند قربانی و هشت تن گوشت قرمز تولید شد، افزود: گوشت‌ها در قالب بسته‌های یک کیلوگرمی به صورت کاملا بهداشتی بسته‌بندی و با رعایت کرامت خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: این اقدام نیک با همت مردم و خیران نوع دوست استان آغاز شده و در محله‌های مختلف استان قربانی صورت می‌گیرد و بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده توزیع خواهد شد.

یادآور می‌شود اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی 4000 شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد با محوریت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی اسفندماه امسال به میزبانی شهر یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha