تمجید ناصر ابوشریف از نقش شهید سلیمانی در ایجاد وحدت میان گروه‌های مقاومت
کد خبر: 3947376
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱

تمجید ناصر ابوشریف از نقش شهید سلیمانی در ایجاد وحدت میان گروه‌های مقاومت

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران ضمن قدردانی از نقش شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران گفت که شهید سلیمانی عامل اتحاد و تقویت میان گروه‌های مقاومت فلسطین بود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ایران ‌پرس، «ناصر ابوشریف»، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران از نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ایجاد وحدت و تقویت میان گروه‌های مقاومت فلسطین را ستود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی همیشه از مقاومت حمایت می‌کرد، افزود: اگر جمهوری اسلامی ایران و حاج قاسم سلیمانی و یارانشان نبودند، امروز مقاومت نمی‌توانست در برابر حملات و تجاوزات خطرناک صهیونیستی-‌آمریکایی-‌عربی دوام بیاورد.

ناصر ابوشریف تصریح کرد: مساحت نوار غزه بسیار کوچک است و بلندترین نقطه آن حتی به هشتاد متر هم نمی‌رسد و متأسفانه از همین روی نمی‌تواند در برابر هرگونه تهاجمی ایستادگی کند، اما به فضل پافشاری و ایمان و برنامه‌ریزی حاج قاسم، غزه رشد و توسعه یافت، به گونه‌ای که مقاومت فلسطین امروزه می‌تواند در برابر بزرگ‌ترین حملات دشمن صهیونیست بایستد و حتی رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار دهد.

وی همچنین از نقش شهید سلیمانی در اتحاد و تشویق میان گروه‌های مقاومت قدردارنی کرد و گفت که همین روحیه شهید سلیمانی و ایجاد همدلی و وفاق میان رزمندگان، باعث افزایش توانمندی محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، غرب و آمریکا شد.

انتهای پیام
captcha