جشنواره ملی سرود «آوای بی‌نشان‌ها» در یزد آغاز شد
کد خبر: 3961705
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹

جشنواره ملی سرود «آوای بی‌نشان‌ها» در یزد آغاز شد

به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان، نخستین جشنواره ملی سرود «آوای بی‌نشان‌ها» همزمان با پنج استان دیگر در یزد آغاز شد.

جشنواره ملی سرود «آوای بی‌نشان‌ها» در یزد آغاز شدبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان، نخستین جشنواره ملی سرود «آوای بی‌نشان‌ها» همزمان با پنج استان دیگر در یزد آغاز شد.

این جشنواره که از 9 تا 11 فروردین با اجرای بیش از یکصد گروه سرود در سراسر کشور برگزار می‌شود، در استان یزد نیز 10 گروه سرود رهپویان حرم یزد، آوای مقاومت حمیدیا، عاشقان امام بافق، شمیم آسمان اردکان، نجوای حرم بهاباد، بچه‌های مسجد یزد، فجر جاوید یزد، میثاق یزد، شمیم ولایت یزد و میعاد یزد در اماکن مختلف به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

این جشنواره که از روز گذشته نهم فروردین آغاز شده، گروه‌های سرود به مدت سه روز از ساعت 18 تا 19:30 در اماکن مختلف، اجرا خواهند داشت. بر این اساس این برنامه در شهرستان مهریز در محل غربالبیز، در بافق در محل امامزاده عبدالله(ع)، در اردکان در محل پارک بزرگ شهر، در بهاباد در محل مسجد جامع، در یزد نیز در میدان امیرچقماق، مسجد جامع، باغ ملی، امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد و امامزاده جعفر(ع) یزد  اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha