برگزاری مرحله دوم آزمون «ساماندهی داوران مسابقات قرآن» در یزد
کد خبر: 3962601
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

برگزاری مرحله دوم آزمون «ساماندهی داوران مسابقات قرآن» در یزد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از برگزاری دومین مرحله آزمون طرح «ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم» در این استان خبر داد.

مرحله دوم آزمون «ساماندهی داوران مسابقات قرآن» در یزد اجرا می‌شودحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری دومین مرحله آزمون طرح «ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم» در این استان خبر داد و اظهار کرد: این مرحله در روز پنجشنبه، 19 فروردین به صورت متمرکز در محل اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این آزمون در دو گروه بانوان و آقایان و با حضور متسابقان از ساعت 8 تا 13 ویژه داوران قرائت و ساعت 14تا 18 ویژه داوران حُسن حفظ برگزار می‌شود. 

میرجلیلی یادآور شد: در مرحله اول طرح که به صورت کتبی اجرایی شد، 100 نفر در این استان به رقابت با یکدیگر پرداختند و از این تعداد و در رشته‌های تجوید، صوت و لحن، وقف و ابتدا؛ 37 نفر نمره قبولی را کسب و به مرحله دوم راه یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد؛ ایجاد شرایط یکسان برای بهره‌مندی از تمامی علاقه‌مندان به داوری مسابقات قرآن کریم، ارتقا کیفیت علمی و فنی داوران فعلی، شناسایی، آموزش و تربیت داوران جوان و هدایت استعدادهای جدید به سمت داوری مسابقات قرآن کریم را از اهداف این طرح برشمرد که در چهار سطح شهرستانی، استانی، سراسری دستگاه‌ها و نهادها و ملی در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha