اجرای طرح «ساماندهی داوران مسابقات قرآن» در یزد
کد خبر: 3963195
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

اجرای طرح «ساماندهی داوران مسابقات قرآن» در یزد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از اجرای دومین مرحله آزمون طرح «ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم» که به صورت شفاهی در حال برگزاریست، در این استان خبر داد.

اجرای طرح «ساماندهی داوران مسابقات قرآن» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، دومین مرحله آزمون طرح «ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم»، همزمان با سراسر کشور، امروز، ۱۹ فروردین و به همت اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در محل سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در حال برگزاریست.

حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در حاشیه اجرای این طرح به ایکنا گفت: به منظور ساماندهی، ارزیابی و سنجش داوران مسابقات قرآن کریم طرحی از سال گذشته در استان یزد آغاز شده که در مرحله اول 77 نفر از داوطلبان به صورت برخط در آزمون کتبی شرکت کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد 37 نفر به مرحله دوم که به صورت شفاهی و امروز، 19 فروردین در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان در حال برگزاریست، راه پیدا کردند که در رشته‌های تجوید، صوت، وقف و ابتدا، صحت حفظ به تلاوت‌هایی که از سازمان اوقاف و امورخیریه انتخاب شده، خواهند پرداخت. 

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد بیان کرد: برترین‌ها به مرحله سوم که به صورت مصاحبه علمی برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند. 

حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد در حاشیه بازدید از این طرح با تقدیر و تشکر از برگزاری این طرح با رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی اظهار کرد: استان یزد از دیرباز به عنوان دارالعباده در کشور زبانزد است و فعالان قرآنی این استان به خوبی توانسته‌اند در مسابقات مختلف رتبه‌های برتر را کسب و نام استان را در کشور و سطح بین‌الملل مطرح کنند ‌ و امیدواریم در این طرح نیز نام استان یزد به خوبی بدرخشد و شاهد تربیت هرچه بهتر و بیشتر قرآن آموزانی مجرب و عامل به قرآن در این عرصه باشیم.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز با تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی این طرح اظهار امیدواری کرد: شاهد درخشش استان یزد همچون گذشته در عرصه‌های مختلف قرآنی نه تنها در کشور بلکه بین المللی باشیم.

حجت‌الاسلام علی محمد رضایی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این بازدید مدیران کل اوقاف و تبلیغات اسلامی را همراهی می‌کرد.

انتهای پیام
captcha