بستری‌های کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه یزد 3 رقمی شد
کد خبر: 3982104
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

بستری‌های کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه یزد 3 رقمی شد

سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی یزد از افزایش چشمگیر بستری‌های مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: اکنون 118 نفر در بخش مراقبت‌های خدمات دریافت می‌کنند.

آمار بستری‌های کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه یزد 3 رقمی شدبه گزارش ایکنا از یزد، ابراهیم سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، امروز، 14 تیر در نشست مجازی با خبرنگاران از افزایش چشمگیر بستری‌های مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان خبر داد.

سلمانی گفت: هم‌اکنون 569 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند که از این تعداد، 118 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد افزود: در شبانه‌روز گذشته، 240 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت 16 مرکز منتخب پیشگیری و کنترل بیماری‌های واگیر به منظور انجام تست پی‌سی‌آر در سطح استان یزد خبر  داد و گفت: از این تعداد 6 مرکز در شهرستان یزد و مابقی در شهرستان‌های استان در حال ارائه خدمات هستند.

سلمانی تصریح کرد: هم استانی‌ها کرونا را جدی گرفته و همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت و از حضور در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی جداً خودداری کنند.

انتهای پیام
captcha