انتخابات اتحادیه مؤسسات قرآنی خراسان رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3989384
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

انتخابات اتحادیه مؤسسات قرآنی خراسان رضوی برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خراسان رضوی از برگزاری مجمع عمومی و انتخابات اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان، در تاریخ 11 شهریورماه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت مجیدی، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: بعد از چند جلسه با اعضای هیئت مدیره مصوب شد تا یک کمیته برگزاری مجمع عمومی و انتخابات در استان شکل بگیرد. این کمیته هشت نفره را با حضور افرادی از سازمان تبلیغات اسلامی، اداره فرهنک و ارشاد اسلامی تشکیل دادیم. در کمیته درباره شیوه برگزاری انتخابات مجمع عمومی صحبت شد، با توجه به وضعیت کرونا در استان مقرر شد تا از موسسات شهرستان‌ها تقاضا کنیم برای شرکت در انتخابات به ادارات ارشاد شهرستان خود مراجعه کنند.

وی افزود: در تاریخ یازدهم شهریورماه مجمع عمومی و انتخابات اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان در مشهد برای مؤسسات مشهد برگزار می‌شود و مؤسسات شهرستانی در ادارات تبلیغات شهرستان خودشان حضور پیدا می‌کنند، آنجا هم صندوق رأی داریم و بحث نظارت بر مجمع عمومی را نیز از طریق فضای مجازی پیگیری می‌کنند.

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خراسان رضوی اظهار کرد: داوطلبان هیئت مدیره و بازرسان از 18 تا 24 مردادماه به‌منظور ثبت نام مهلت دارند و بررسی صلاحیت‌های علمی و قرآنی نامزدهای انتخابات نیز از 25 تا 30 مردادماه از سوی کمیته برگزاری انتخابات استان صورت می‌گیرد، تمامی مؤسساتی که مجوز خود را از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرده‌اند، حق شرکت در انتخابات را خواهند داشت.

یادآور می‌شود، از شرایط اختصاصی داوطلبان هیئت مدیره و بازرسان، داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس، اعتبار پروانه فعالیت مؤسسه، فعال بودن مؤسسه در ایام کرونا و تأیید صلاحیت علمی، قرآنی و اخلاقی از سوی کمیته برگزاری انتخابات است.

مدیران مؤسسات مشهد که قصد اعلام نامزدی دارند می‌توانند به دفتر اتحادیه واقع در بلوار فردوس، اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مراجعه کنند، مدیران مؤسسات شهرستان‌های استان خراسان رضوی نیز می‌توانند به ادارات ارشاد شهرستان‌ها مراجعه و ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha