هیئت‌های مذهبی مرکز بصیرت‌افزایی و روشنگری باشند
کد خبر: 3989764
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

هیئت‌های مذهبی مرکز بصیرت‌افزایی و روشنگری باشند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به نقش رهبری دینی مدیران هیئت‌های مذهبی، گفت: امروز هیئت‌ها باید مرکز بصیرت‌افزایی، روشنگری و خداپرستی باشند.

هیئات مذهبی مرکز بصیرت‌افزایی و خداپرستی باشندبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام کریم‌بیکی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد، امروز، 19 مردادماه در گردهمایی بزرگ مداحان و مدیران بسیجی هیئت‌های مذهبی شهرستان یزد با عنوان «عاشورائیان» با بیان اینکه اگر در دوران دفاع مقدس جنگ سخت را تجربه کرده‌ایم امروز در جنگ نرم با دشمنان قرار داریم اظهار کرد: در جنگ سخت فرماندهانی تربیت می‌شوند تا با تمرین در میدان‌های غیرواقعی، آماده دفع تهدید علیه یک نظام و کشور شوند و در زمان بروز تهدید به میدان کارزار بیایند ضمن اینکه در این نوع جنگ امکانات، ابزار و تجهیزات و تعداد نفرات دشمن مشهود و قابل لمس است اما در جنگ نرم چنین نیست و دشمن با چندین واسطه و بدون نشان دادن خود برنامه‌هایش را پیاده‌سازی می‌کند.

کریم‌بیکی مداحان و مدیران هیئت‌های مذهبی را افسران جنگ نرم خواند و گفت: امروز جایگاه شما عزیزان جایگاه مهم و تأثیرگذاری است چرا که جنگ نرم به مراتب از جنگ سخت خطرناک‌تر است و اگر در این جنگ‌ بصیرت وجود نداشته باشد در تشخیص دشمن ناتوان خواهیم بود. بنابراین شما عزیزان وظیفه سنگینی بر عهده دارید و باید همواره برای مقابله با توطئه‌های دشمنان آماده باشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عبرت‌پذیری از وقایع تاریخی بیان کرد: از دوران مشروطه علمای با بصیرتی نظیر شیخ فضل الله نوری به دنبال مشروطه مشروعه بودند تا قوانین مصوب در مجلس ملی مخالف قوانین دینی و اسلامی نباشد اما متأسفانه بی‌بصیرتی مردم و خواص دست دشمن را در توطئه علیه وی ندیده و با تشکیل دادگاه فرمایشی به ریاست یک روحانی حکم اعدام این عالم بصیر صادر شد.

وی با اشاره به نقش رهبری دینی مدیران هیئت‌های مذهبی و مداحان، گفت: امروز هیئت‌ها باید مرکز بصیرت‌افزایی، روشنگری و خداپرستی باشند و از استفاده از اشعار و سبک‌هایی که مطهر و پاک نیست، پرهیز شود.

انتهای پیام
captcha