توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی طرح «اطعام حسینی» در آذربایجان غربی
کد خبر: 3992286
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی طرح «اطعام حسینی» در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی از توزیع ۱۴ هزار و ۳۰۰ بسته غذایی و بهداشتی در ایام محرم در قالب طرح «اطعام حسینی» بین نیازمندان و مددجویان استان خبر داد.

ارسالی| توزیع 14 هزار بسته معیشتی طرح «اطعام حسینی» در آذربایجان غربیعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم تاکنون 80 هزار پرس غذای گرم در قالب طرح «اطعام حسینی» در سطح استان تهیه و در میان نیازمندان و مددجویان توزیع شده است.

وی افزود: ارزش این تعداد غذای گرم پخته شده در آذربایجان‌غربی بیش از دو میلیارد و 250 میلیون تومان بوده که در آشپزخانه‌های حسینی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تهیه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین در این مدت در قالب طرح «اطعام حسینی»، 14 هزار و 300 بسته غذایی و بهداشتی به ارزش بیش از دو میلیارد و 550 میلیون تومان در میان نیازمندان و مددجویان استان توزیع شده است.

وی با اشاره به استمرار اجرای این طرح در استان بیان کرد: تا پایان ماه صفر پیش‌بینی می‌شود 223 هزار پرس غذای گرم و 66 هزار بسته جیره غذایی و بهداشتی در میان مددجویان و نیازمندان استان توزیع شود.

سهندی در پایان تصریح کرد: مردم عزادار و خیر آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق کدهای دستوری #1*8877* و  #12*  وهمچنین شماره کارت مجازی 6037997900001232 در طرح ملی «اطعام و احسان حسینی» مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha