تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره «بانوی هزاره اسلام» در یزد
کد خبر: 3992327
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره «بانوی هزاره اسلام» در یزد

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد از تمدید مهلت ارسال اثر به سومین جشنواره ملی بزرگداشت حضرت خدیجه(س) با عنوان «بانوی هزاره اسلام» تا 15 شهریورماه خبر داد.

مهلت ارسال اثر به جشنواره «بانوی هزاره اسلام» در یزد تمدید شدمنصوره شاکری، مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی بزرگداشت حضرت خدیجه(س) با عنوان «بانوی هزاره اسلام» به همت این مؤسسه اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش «علمی» و «ادبی و هنری» برگزار می‌شود که در بخش علمی قالب آثار باید به صورت مقاله به دبیرخانه ارائه شود و مقالات به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی نیز پذیرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: بخش ادبی در رشته شعر و در تمامی قالب‌ها، داستان کوتاه و فیلمنامه و بخش هنری در رشته‌های پوستر و تایپوگرافی برگزار می‌شود و آثار در دو بخش دانشجویان و دانش آموزان و بخش حرفه‌ای داوری خواهد شد.

شاکری با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا 15 شهریورماه جاری نسبت به ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند، بر این اساس علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق رایانامه به آدرس emamhosseinyazd@gmail.com، یا در فضای مجازی به آدرس @BanooHezareEslam ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۹۲۴۲۷۱۹۶۳ تماس بگیرند.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد با اشاره به اینکه این همایش تحت تأیید و حمایت سیویلیکا و جهاددانشگاهی قرار دارد و مقالات آن در این دو سایت نمایه و منتشر خواهد شد، برگزاری کارگاه مقاله‌نویسی، چاپ مقاله و اعطای گواهی معتبر از سوی جهاد دانشگاهی را از مزایای این جشنواره اعلام کرد و یادآور شد: برترین‌ها در مراسم اختتامیه که از 23 الی 25 مهرماه امسال برگزار خواهد شد، تجلیل می‌شوند.
انتهای پیام
captcha