ثبت‌نام ۹۲ درصد دانش آموزان اردبیلی در سامانه سیدا
کد خبر: 3993464
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

ثبت‌نام ۹۲ درصد دانش آموزان اردبیلی در سامانه سیدا

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: تاکنون ۹۲ درصد دانش‌آموزان استان اردبیل در سامانه سیدا ثبت‌نام کرده اند و همچنان روند ثبت‌نام تا آخرین روز‌های شهریورماه ادامه دارد.

ثبت‌نام ۹۲ درصد دانش آموزان اردبیلی در سامانه سیدابه گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، ششم شهریورماه، اظهار کرد: در حالی آخرین ماه تابستان را سپری می‌کنیم که ۹۲ درصد از دانش‌آموزان در مقاطع ورودی به ویژه پایه اول، هفتم و دهم متوسطه در سامانه سیدا(سامانه یکپارچه دانش‌آموزی) ثبت‌نام کردند.

وی برگزاری آزمون شهریورماه را برای دانش‌آموزان در فضای مجازی و شبکه شاد اعلام کرد و گفت: دانش‌آموزانی که در مواد درسی در خردادماه نمره قبولی را کسب نکردند، فرصت حضور در آزمون داخلی شهریورماه را دارند که به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی و از طریق شبکه شاد این آزمون‌ها با همکاری دانش‌آموزان و تلاش معلمان انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: در کنار انجام مراحل ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه‌های ورودی، سعی کردیم بدون حضور اولیا و دانش‌آموزان در سایر پایه‌ها مدیران مدارس را مؤظف به ثبت اطلاعات دانش‌آموزان در پایه‌های بالاتر کنیم تا از شیوع کرونا نیز جلوگیری شود.

وی خاطر نشان کرد: در شهریورماه امکان باز شدن سایت ثبت اطلاعات در سامانه کتب درسی به وجود می‌آید تا افرادی که از این قافله عقب مانده‌اند، بتوانند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، بیان کرد: برای همه گزینه‌ها آمادگی کامل در استان وجود دارد و مدیران مدارس شرایط را برای حضور دانش‌آموزان یا تحصیل آن‌ها به شکل غیرحضوری و یا تلفیقی فراهم کردند.

ناصری یادآور شد: ما منتظر تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا هستیم تا با اعلام نظر قطعی شروع سال تحصیلی جدید را شاهد باشیم که معلمان و دانش‌آموزان با آمادگی کامل قطعاً سال تحصیلی پرنشاطی را خواهند داشت.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم یک هفته مانده به مهرماه تصمیم نهایی در مورد بازگشایی مدارس به شکل حضوری، تلفیقی و یا غیرحضوری گرفته شود که ما نیز تابع تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha