توزیع یک‌ هزار بسته آموزشی در میان دانش‌آموزان نیازمند اردبیلی
کد خبر: 3998700
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

توزیع یک‌ هزار بسته آموزشی در میان دانش‌آموزان نیازمند اردبیلی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، گفت: یک هزار بسته آموزشی به ارزش هر کدام ۴۰۰ هزار تومان شامل کیف، دفترچه، دفتر، لوازم‌التحریر و سایر اقلام تحصیلی در میان دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود.

رضازاده// توزیع 1000 بسته آموزشی در بین دانش‌آموزان نیازمند اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، 29 شهریورماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: اجرای طرح سراسری مهر تحصیلی همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز آغاز شده است.

وی با اشاره به این که توزیع بسته‌های آموزشی بین دانش‌آموزان نیازمند اردبیلی انجام می‌شود، گفت: سهمیه استان اردبیل 1000بسته آموزشی به ارزش هر کدام 400 هزار تومان است که شامل کیف، دفترچه،‌ دفتر،‌ لوازم‌التحریر و سایر اقلام تحصیلی بوده و توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ادامه داد: با همکاری مرکز نیکوکاری مهندسان هدف اردبیل، توزیع این یک هزار بسته آموزشی محقق شده و تلاش ما کمک به اقشار نیازمند جامعه در شرایط کنونی است.

ستوده تصریح کرد: در شرایط سخت معیشتی و اقتصادی، سعی و تلاش ما کمک به تسریع روند آموزشی در آستانه سال تحصیلی جدید بوده که خوشبختانه در این امر توانستیم تا حدودی موفق عمل کنیم.

انتهای پیام
captcha