دغدغه وزرای دولت سیزدهم رسیدگی به مطالبات مردم است
کد خبر: 4002804
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷

دغدغه وزرای دولت سیزدهم رسیدگی به مطالبات مردم است

نایب‌ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: تاکنون این مسئله ثابت شده که دغدغه وزرای دولت سیزدهم رسیدگی به مطالبات مردم بوده و به همین منظور آرای خوبی از مجلس کسب کرده‌اند.

رضازاده// دغدغه وزرای دولت سیزدهم رسیدگی به مطالبات مردم استحجت‌‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، نایب‌ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: انتظار می‌رود قوه قضائیه به تخلفات دولت قبلی رسیدگی کند که در این زمینه سلامت مردم برای تصویب FATF گروگان گرفته شده و عضویت ایران در شانگهای ثابت کرد که بدون این لایحه هم می‌توان موفق بود.

وی بیان کرد: تاکنون این مسئله ثابت شده که دغدغه وزرای دولت سیزدهم رسیدگی به مطالبات مردم است و به همین منظور آرای خوبی از مجلس کسب کرده‌اند و به همین منظور باانگیزه فعالیت خود را ادامه می‌دهند که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

نایب‌ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: از اهم اقدامات انجام یافته دولت سیزدهم، سرعت بالای واکسیناسیون بوده که این امر سبب شده که آمار مرگ و میر تا حدود قابل توجهی کاهش یابد.

وی افزود: در این راستا تلاش‌های انجام یافته توسط پزشکان، پرستاران و مدافعان سلامت، شایسته تقدیر و قدردانی است.

موسوی بیان کرد: برخورد با تخلفات دولت قبلی و برخورد با متخلفان جزو اولویت‌های اساسی و ضروری بوده که انتظار می‌رود در این زمینه رسیدگی‌های لازم به این پرونده مورد توجه واقع شود.

وی اظهار کرد: تمام تلاش و جدیت ما بر این است تا بتوانیم عدالت را در مناطق مختلف استان اردبیل محقق کنیم که این موضوع برای ما جزو اولویت‌های اساسی است، چرا که اهمیت به این مسئله برای ایجاد توسعه متوازن شهری باید مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام
captcha