ائمه جمعه محور فرهنگی جامعه هستند
کد خبر: 4003809
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

ائمه جمعه محور فرهنگی جامعه هستند

استاندار یزد با بیان اینکه ائمه جمعه محور فرهنگی جامعه هستند گفت: امروز اولویت کشور سلامت و معیشت مردم است ولی همگام با آن، توجه به مسائل فرهنگی نیز اساسی است.

ائمه جمعه محور فرهنگی جامعه هستندبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، امروز، ۱۸ مهرماه در نشست ائمه جمعه استان با بیان اینکه ائمه جمعه محور فرهنگی جامعه هستند، اظهار کرد: امروز اولویت کشور سلامت و معیشت مردم است ولی همگام با آن، توجه به مسائل فرهنگی نیز اساسی است و باید همراه با هم تقویت شوند و در کنار مسائل عمرانی و اقتصادی، مسئله فرهنگ نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه ائمه جمعه و جماعات در بین مردم حضور داشته و با مشکلات و دغدغه‌های مردم در مناطق مختلف از نزدیک آشنا هستند، به همراهی آنها در رصد و انتقال مشکلات و همچنین رفع آنها نیاز داریم.

استاندار یزد بیان کرد: جهت بررسی مشکلات شهرستان‌ها و تکمیل پروژه‌ها، به صورت مستمر به شهرستان‌های استان سفر کرده و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار خواهیم گرفت.

فاطمی تصریح کرد: این دولت محکوم به موفقیت است و مردم به این دولت و مسئولان جهت رفع مشکلات امید بسته‌اند و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا رضایت خداوند متعال و مردم استان را جلب کنیم.

توجه به تحصیل، اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان، توجه به گردشگری استان و تهیه پیوست فرهنگی برای آن، توجه به شایسته سالاری در عزل و نصب‌ها، هماهنگی و همکاری بیشتر نهادها و سازمان‌های فرهنگی استان با هم، کار و تلاش مضاعف مسئولان و برگرداندن امید به جامعه، حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی از مهمترین مباحث مطرح شده توسط ائمه جمعه استان در نشست با استاندار بود.

انتهای پیام
captcha