معرفی اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی سمنان
کد خبر: 4005415
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

معرفی اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی سمنان

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان سمنان با هدف برگزاری انتخابات این اتحادیه پنجشنبه، ۲۲ مهرماه برگزار شد.

معرفی اعضای جدید هیات مدیره اتحادیه تشکل ها و موسسات قرآنی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان،  مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان با هدف برگزاری انتخابات این اتحادیه 22 مهرماه برگزار شد.

گفتنی است در این مجمع که نمایندگان فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی حضور داشتند قاسمی مدیرعامل سابق اتحادیه مؤسسات قرآنی استان گزارشی از برنامه‌های هیئت مدیره اتحادیه قبل ارائه کرد و سپس انتخابات برگزار شد.

در پایان انتخابات فاطمه حیدر هایی با ۱۵ رأی، فاطمه نادعلی با ۱۴ رأی، رضا فتحی با ۱۳ رأی، مریم مزینانیان با ۱۲ رأی و محمد ابراهیمی با ۱۲ رأی به عنوان اعضای هیئت مدیره جدید اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قران و عترت استان سمنان و نیز ملیحه ابراهیمی، مهناز نیکوئی و سیدمحمد میرصابری به عنوان بازرسان این اتحادیه انتخاب شدند.

در این انتخابات ۱۰ نفر برای عضویت در هیئت مدیره و ۵ نفر برای عضویت هیئت بازرسی داوطلب شده بودند که از میان داوطلبان پنج نفر برای عضویت در هیئت مدیره و سه نفر برای عضویت در هیئت بازرسی به مدت سه سال انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha