۱۰۵ هزار دانش‌آموز یزدی عضو بسیج هستند
کد خبر: 4009232
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

۱۰۵ هزار دانش‌آموز یزدی عضو بسیج هستند

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در اقشار تخصصی گفت: از تعداد 246 هزار دانش‌آموز در استان یزد، 105 هزار نفر عضو بسیج هستند و در بسیج دانش‌آموزی سازماندهی شده‌اند.

سرهنگ حمیدرضا محدث، سپاه الغدیر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ حمیدرضا محدث،  جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در اقشار تخصصی، امروز، 8 آبان ماه و به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این هفته از امروز آغاز و تا 13 آبان با شعار «نوجوانان انقلابی؛ پیشگامان گام دوم انقلاب» ادامه خواهد داشت و برنامه‌های متنوعی نیز اجرایی می‌شود.

وی؛ تبیین، بیان و گفتمان‌سازی دستاوردهای انقلاب و امیدبخشی به لایه‌های جامعه را از اهداف اصلی اجرای برنامه‌ها که با محوریت دانش‌آموزان برگزار می‌شود، دانست و گفت: از تعداد 246 هزار دانش‌آموزی که در استان داریم، 105 هزار نفر عضو بسیج هستند و در بسیج دانش‌آموزی سازماندهی شده‌اند.

محدث با اشاره به تقدیم یک‌هزار شهید دانش‌آموز به انقلاب اسلامی افزود: اثربخشی برنامه‌ها اصلی مهم و اساسی است و تلاش می‌شود کادرسازی برای نظام و انقلاب با تربیت جوانان انقلابی و کارآمد محقق شود، لذا تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها به کار گرفته  خواهد شد البته در این زمینه کمک سایر ارگان‌ها و ادارات را می‌طلبد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در اقشار تخصصی بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی جوانان و نوجوانان را برای پذیرش نقش‌های وسیع و سازنده در نظام اسلامی آماده می‌کند و به شکوفایی، رشد و به فعلیت رسیدن استعدادهای بالقوه کمک خواهد کرد.

یادآور می‌شود در این نشست کاظم پناهی، رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردو‌ها و فضای پرورشی استان یزد نیز مواردی را بیان کرد.

انتهای پیام
captcha