زیرساخت‌های فرهنگی در مساجد فراهم می‌شود
کد خبر: 4009439
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

زیرساخت‌های فرهنگی در مساجد فراهم می‌شود

امام جمعه شهرستان نیر، گفت: امروز زیرساخت‌های فرهنگی محکم در مساجد برای ایجاد محتوا و مفاهیم دینی مورد نیاز نوجوانان و جوانان مهیا است و باید شاهد حضور آنها در این عرصه خطیر برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باشیم.

زیرساخت‌های فرهنگی در مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین آیت نعمتی، امام جمعه شهرستان نیر، نهم آبان‌ماه، در همایش بزرگ روز نوجوان در سالن حجاب شهرستان نیر، اظهار کرد: امروز زیرساخت‌های فرهنگی محکم در مساجد برای ایجاد محتوا و مفاهیم دینی مورد نیاز نوجوانان و جوانان مهیا است و بایستی شاهد حضور آنها در این عرصه خطیر برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باشیم.

وی بیان کرد: مساجد، بازوی کمکی برای تربیت دینی نوجوانان و جوانان است و والدین باید زمینه آشنایی و اُنس و اُلفت آنها را بیش از پیش فراهم کنند.

امام جمعه شهرستان نیر، تصریح کرد: برنامه‌ریزی در راستای توسعه مساجد، یکی از اولویت‌های اساسی و مهم است.

وی بیان کرد: میدان عمل برای نوجوانان حاضر در صحنه‌های انقلاب فراهم بوده و مساجد پایگاه استواری برای ساختار محتوایی و بسترسازی در عرصه فرهنگی است.

نعمتی تصریح کرد: ناامید کردن نوجوانان فتنه بسیار خطرناک دشمنان نسبت به مسائل دینی و فرهنگی است که والدین در این زمینه مراقب باشند.

انتهای پیام
captcha