عربستان با سوء استفاده از نظر «قرداحی» حزب‌الله را هدف قرار داده است
کد خبر: 4009664
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
نویسنده سوری:

عربستان با سوء استفاده از نظر «قرداحی» حزب‌الله را هدف قرار داده است

یک نویسنده سوری تأکید کرد که ریاض از سخنان جرج قرداحی، وزیر اطلاع ‌رسانی لبنان درباره یمن، برای هدف قرار دادن حزب‌الله سوء استفاده کرده است.  

جرج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان

به گزارش ایکنا به نقل از المعلومه، «میشل کالاغاصی» نویسنده و تحلیلگر سوری دیروز یکشنبه، 9 آبان، در سخنانی تأکید کرد: پیوستن برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس به عربستان سعودی مشابه سیاست ادامه محاصره و گرسنه نگه داشتن مردم لبنان است.
 
وی افزود: عربستان از نظر شخصی جرج قرداحی، وزیر اطلاع‌رسانی لبنان برای هدف قرار دادن حزب‌الله و دولت لبنان سوء استفاده کرده و این کار را برای تحقق اهداف اسرائیل انجام می‌دهد.
 
کالاغاصی در ادامه اظهار کرد: حمله عربستان سعودی و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس به قرداحی به منظور حمایت از شکست ریاض در جنگ با یمن که قتل و کشتار و گرسنگی ملت یمن منجر شده، انجام گرفته است.
 
جرج قرداحی، وزیر اطلاع‌رسانی لبنان، در برنامه «پارلمان جوانان» که از شبکه تلویزیونی الجزیره پخش شد، جنگ عربستان علیه یمن را جنگی پوچ و بیهوده دانست و خواستار توقف آن شد. وی همچنین از جانب دولت و ملت لبنان این جنگ را محکوم و اعلام کرد که ملت‌های عرب سیاست گرسنه نگه داشتن ملت یمن را رد می‌کنند.
انتهای پیام
captcha