لزوم حمایت از استعدادهای قرآنی در اردبیل
کد خبر: 4012221
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

لزوم حمایت از استعدادهای قرآنی در اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: نیازمند استفاده از ظرفیت و استعدادهای قرآنی در استان هستیم که به همین منظور بایستی حمایت لازم انجام شود.

رضازاده//لزوم حمایت از استعدادهای قرآنی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان اردبیل، 19 آبان‌ماه، در نشست تخصصی مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» با حضور اساتید قرآنی استان اردبیل، اظهار کرد: نیازمند استفاده از ظرفیت و استعدادهای قرآنی در استان هستیم که به همین منظور بایستی استعدادهای مورد نظر در این زمینه مورد حمایت قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان اردبیل را به فال نیک می‌گیریم، بیان کرد: به همین منظور از همه فعالان کانون های مساجد دعوت می‌کنیم تا در این دوره از مسابقات حضور فعالی داشته باشند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان اردبیل، ادامه داد: برنامه‌ریزی شده تا در راستای رفع مشکلات موجود اقدامات اساسی و مورد نیاز انجام یابد که به همین منظور با برخی محدودیت‌ها و مشکلات مواجه هستیم.

بحرالعلومی تصریح کرد: ادبیات ترکی قالب سترگ مرثیه و نوحه خوانی را دارد و طبق تحقیقات انجام شده زبان ترکی فاخرترین ژانر ادبی جهان در این حوزه است و نشان‌دهنده عشق و علاقه به اهل بیت(ع) و تبعیت از حدیث ثقلین و به موازات آن عمل به قرآن کریم است که از حریم آنها حفاظت کند.

وی اظهار کرد: امروز در معرض بسیاری از محدودیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای قرار داریم که زمینه تحریم و مشکلات عدیده‌ای را در استان رقم زده که به همین منظور نیاز است تا با استفاده از پتانسیل‌های موجود اجازه ندهیم تا دشمنان قدمی به سمت ما بردارند.

انتهای پیام
captcha