بهره‌وری؛ کلیدی‌ترین گزاره برای نجات اقتصاد کشور
کد خبر: 4014731
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

بهره‌وری؛ کلیدی‌ترین گزاره برای نجات اقتصاد کشور

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف با تأکید بر ایجاد حرکت علمی نسبت به بهره‌وری سرمایه‌های موجود، افزایش بهره‌وری را یکی از کلیدی‌ترین گزاره‌ها در حوزه نجات اقتصاد کشور برشمرد.

رضا مععمی مقدم، مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریهبه گزارش ایکنا از یزد، رضا مععمی‌مقدم، مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، امروز، 29 آبان ماه در افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی «شمیم خدمت» در محل امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد اظهار کرد: امروز نیازمند کار جهادی هستیم تا منجر به هم افزایی و اقدامی قوی‌تر و مؤثرتر شود.

وی منابع وقفی را مطمئن‌تر از منابع دولتی دانست و گفت: در واقع منابع وقفی قابل تصرف نیست و همیشه پایدار و ماندگار خواهد بود لذا اگر بخواهیم اقدامی برای اقتصاد مقاومتی انجام دهیم باید نسبت به داشته‌های ثابت خود اقدام کنیم.

معممی‌مقدم با اشاره به اینکه اقتصاد باید درون‌زا شود بیان کرد: باید نسبت به بهره‌وری سرمایه‌های موجود یک حرکت علمی ویژه و افق‌دار صورت گیرد و باید از بهره‌وری به عنوان یکی از کلیدی‌ترین گزاره‌ها در حوزه نجات اقتصاد کشور بهره ببریم.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه 400 طرح سرمایه‌گذاری شناسایی و به ستاد اقتصاد مقاومتی ارسال کرد، همچنین رویکرد این سازمان مسئولیت اجتماعی و مردمی اداره کردن خدمات و مأموریت‌ها است.

رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این نشست با اشاره به تأسیس بسیج از سوی امام خمینی(ره) گفت: مکتب بسیج برگرفته از وحی، دین و عقل وحی محور است که در تمام ابعاد ساحت بشری مؤثر واقع می‌شود.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) مکتبی را در جامعه طراحی کردند که این شجره طیبه بعد از 42 سال برکات زیادی داشته است و از اساسی ترین محورهای بسیج در حوزه مسائل اجتماعی رقم خورده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد راه‌اندازی 13 کارگاه بزرگ اشتغال‌زایی را تا پایان امسال در دستور کار دانست که از این تعداد چهار کارگاه در هفته بسیج ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام
captcha