جشنواره «جهادگران علم و فناوری» یزد به کار خود پایان داد
کد خبر: 4015776
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳

جشنواره «جهادگران علم و فناوری» یزد به کار خود پایان داد

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد با اشاره به ارسال 320 اثر به دبیرخانه جشنواره «جهادگران علم و فناوری» استان، گفت: در مراسم اختتامیه نفرات برگزیده معرفی و تجلیل شدند.

سید محمد میرقانعی، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سید محمد میرقانعی، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد، امروز، دوم آذرماه در آیین اختتامیه جشنواره «جهادگران علم و فناوری» استان یزد که در حسینیه ثارالله برگزار شد اظهار کرد: ششمین دوره جشنواره جهادگران علم و فناوری استان یزد از تابستان امسال به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره بالغ ‌بر 320 اثر به دبیرخانه رسید که امروز نفرات برتر تجلیل خواهند شد، اضافه کرد: ششمین دوره جشنواره جهادگران علم و فناوری استان یزد با هدف جریان‌سازی، گفتمان‌سازی و مطالبه گری‌های علمی و تخصصی برگزار شد و امروز پس از پایان مراسم اختتامیه فعالیت‌های ما به پایان نخواهد رسید بلکه به‌صورت جدی‌تر در این عرصه فعالیت‌های خود را در استان پیگیری خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد اظهار کرد: همچنین در حاشیه برگزاری این جشنواره، 6 نشست تخصصی در موضوعات آب، کشاورزی، بانوان، کتاب، صیانت از معادن و ایده تا کارآفرینی برگزار شد.

وی اضافه کرد: در سال جاری بیش از 170 مسئله اصلی استان یزد احصا و در کارگروه‌های تخصصی به بررسی پرداخته شده است.

میرقانعی به راه اندازی مراکز رشد در تمام شهرستان‌های استان یزد اشاره کرد و گفت: به دنبال برنامه‌ریزی در جهت فعالیت جدی این مراکز و راه اندازی مجدد برخی از آنها هستیم.

انتهای پیام
captcha