تئاتر بهترین ابزار انتقال پیام‌ در کاهش آسیب‌های اجتماعی است
کد خبر: 4016777
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

تئاتر بهترین ابزار انتقال پیام‌ در کاهش آسیب‌های اجتماعی است

استاندار یزد گفت: استفاده از زبان هنر، بهترین ابزار برای انتقال پیام‌های امروز جامعه در حوزه خانواده و آسیب‌های اجتماعی است و نقش تئاتر در تحقق این مهم پررنگ‌تر است.

مهران فاطمی، استاندار یزد به گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، شب گذشته، ششم آذرماه در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی «چتر زندگی» اظهار کرد: استفاده از زبان هنر، بهترین ابزار برای انتقال پیام‌های امروز جامعه در حوزه خانواده و آسیب‌های اجتماعی است و نقش هنر تئاتر به ویژه تئاتر خیابانی، در تحقق این مهم پررنگ‌تر است.

فاطمی افزود: برقراری ارتباط مستقیم با مخاطب می‌تواند بهترین روش برای انتقال پیام‌های مورد نظر به جامعه مخاطب باشد و هنرمندان تئاتر با برقراری این ارتباط مستقیم، این نقش را به خوبی ایفا می‌کنند.

استاندار یزد از همه دست اندرکاران برگزاری این جشنواره به دلیل اجرای این کار ارزشمند تقدیر و تشکر کرد.

حسین مسافر آستانه، داور پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی «چتر زندگی» نیز در این مراسم با بیان اینکه، برگزاری این جشنواره، چتر امید را به عنوان چتر زندگی  بر سر خانواده تئاتر گشود، اعلام کرد: سطح آثار ارسالی به جشنواره و کیفیت برگزاری  بیش از حد انتظار بود.

مسافرآستانه تأکید کرد: این جشنواره موجب اتفاق بزرگ و زمینه‌ساز مسئله مهمی شد چرا که تاکنون این سطح مشارکت را در برگزاری یک رویداد هنری شاهد نبودیم و از همراهی  استانداری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همه هنرمندان تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha