سی‌‌وسومین محفل طنز «قندشکن» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4020632
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

سی‌‌وسومین محفل طنز «قندشکن» در یزد برگزار می‌شود

سی‌ و سومین محفل طنز قندشکن با موضوع «از خودمان شروع کنیم!» با حضور شاعران و طنزپردازان استان در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

سی‌ و سومین محفل طنز «قندشکن» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سی‌ و سومین محفل طنز قندشکن با موضوع «از خودمان شروع کنیم!» در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود. در این محفل ادبی شاعران و طنزپردازان استان، آثار خود را با موضوع از خودمان شروع کنیم!، یه سوزن به خودت بزن...، و همچنین موضوع آزاد ارائه می‌کنند.

«قندشکن» سی و سوم، سه‌شنبه 23 آذرماه، ساعت 18 به صورت محدود و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حوزه هنری یزد برگزار خواهد شد.

محفل طنز «قندشکن» از محافل فعال و اثرگذار در حوزه طنز کشور است که از سال 1395 با هدف ترویج طنز عفیف و سالم، حفظ و ارائه اصطلاحات بومی و محلی، آشنایی خانواده‌ها و فرزندان با شیوه شوخی سالم، ایجاد شادی، نشاط و امید در جامعه، پرورش خلاقیت‌های ادبی، حمایت از استعدادهای بومی برای تولید طنز فاخر و همچنین تقویت و ارتقا دانش طنزپردازان جوان، خلاق و پویا در یزد آغاز به کار کرده است.

شاعران، طنزپردازان و علاقه‌مندان به طنز و ادبیات می‌توانند آثار خود را از طریق رایانامه qandshekan@gmail.com یا شماره 09132597012 به دبیرخانه قندشکن ارسال کنند.

این برنامه به همت دفتر طنز حوزه هنری استان و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha