نمایش «بهشت در آتش» در ابرکوه اجرا می‌شود
کد خبر: 4021289
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

نمایش «بهشت در آتش» در ابرکوه اجرا می‌شود

به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، نمایش بزرگ «بهشت در آتش» نوشته حجت‌الاسلام فلاح‌زاده و کارگردانی جاور در ابرکوه اجرا می‌شود.

اجرای نمایش «بهشت در آتش» در ابرکوه به گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) نمایش بزرگ «بهشت در آتش» نوشته حجت‌الاسلام سیدکاظم فلاح‌زاده به کارگردانی علی جاور در شهرستان ابرکوه به روی صحنه می‌رود.

موضوع این نمایش درباره حضرت فاطمه(س)، مظلومیت ولایت و لزوم بصیرت‌افزایی، ولایت‌مداری و هوشیاری امت اسلام در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

این نمایش داستان برده‌ای به نام «سُهام» را روایت می‌کند که توسط حضرت زهرا(س) آزاد می‌شود و به شهر و دیار خودش برمی‌گردد. پس از مدتی، سُهام دلتنگ مدینه و خانه حضرت علی(ع) می‌شود؛ اما وقتی به مدینه می‌آید...

در تولید و اجرای این اثر بیش از 40 هنرمند و عوامل بومی شهرستان ابرکوه حضور داشته و نقش‌آفرینی می‌کنند که حجت‌الاسلام حسین فلاح‌زاده به عنوان مشاور مذهبی و هنری، سیدعلی‌اکبر میرحسینی درب‌قلعه مدیر تولید و مسعود امیدواری مدیر برنامه‌ریزی این نمایش است.

ابوالفضل صادقیان، مصطفی مهدی‌پور، سیدحمید پورسید، حسن حسن‌پور، جعفر قاسم‌پور، ابوالفضل حسینیان و علی نداف از جمله بازیگران این نمایش هستند. همچنین میثم نویریان طراحی صحنه این نمایش را بر عهده دارد و محمدگلشن و بهنام بشارت دستیاران کارگردان هستند.

احسان عمیقی مدیر صدابرداری، میثم درخشنده‌فر مدیر نورپردازی، مسعود فلاح‌زاده مدیر تصویربرداری، رسول حسینیان طراح جلوه‌های ویژه میدانی، محمدجلیل فلاح‌زاده اجرای دکور و مدیر صحنه، حسین محمودی طراح و اجرای گریم، محمدرضا امیدوارپناه طراح لباس، ابوالفضل صادقیان مسئول بازیگران و امیرحسین سالار مسئول روابط عمومی از دیگر عوامل نمایش را تشکیل می‌دهند.

این نمایش عظیم و باشکوه کاری از تئاتر بچه‌های مسجد شهرستان ابرکوه است که با همکاری واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان، مجموعه فرهنگی ندای بهشت و گروه هنری آینه ابرکوه تولید شده است.

نمایش بزرگ «بهشت در آتش» با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از روز جمعه، 26 آذر تا یکم دی‌ماه، ساعت 18:30 در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ابرکوه به روی صحنه می‌رود.

یادآور می‌شود سال‌های گذشته نیز نمایش‌های میدانی «خورشید در خرابه»، «گفت و گوی آب» و «علمداران» به همت این گروه در شهرستان ابرکوه، یزد و کربلای معلی اجرا شده بود.

انتهای پیام
captcha