هفدهمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در یزد برگزار شد
کد خبر: 4025649
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸

هفدهمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در یزد برگزار شد

همزمان با دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی هفدهمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در قالب طرح شهید سلیمانی با محوریت مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان یزد برگزار شد.

هفدهمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با دومین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی هفدهمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت دهه بصیرت در قالب طرح شهید سلیمانی با محوریت مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان با حضور مسئولان استان برگزار شد.

سردار حسین زارع کمالی، جانشین سپاه الغدیر استان یزد در حاشیه این رزمایش با گرامیداشت دومین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: خداوند به ما توفیق داد که با تهیه 20 هزار بسته کمک معیشتی حاوی مواد پروتئینی و 100 سری جهیزیه در روزهای شهادت حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی کمک‌رسان قشر نیازمند جامعه باشیم.

زارع کمالی افزود: این بسته‌ها با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه الغدیر استان یزد، سازمان بسیج مستضعفان و خیران یزدی تهیه شده است و از امروز به مدت یک هفته به دست نیازمندان خواهد رسید البته گروه‌های جهادی، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و فرماندهان قرارگاه‌های محله‌ای طرح شهید سلیمانی برای حفظ حرمت و آبروی خانواده‌های نیازمند در توزیع این بسته‌ها یاری‌رسانی می‌کنند.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد تأکید کرد: در این مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه، برنامه‌هایی چون نذر خون، آزادسازی زندانیان غیرعمد و برخی امور عمرانی خانواده‌های نیازمند را در دست اجرا داریم که توسط جهادگران و خیران بسیجی انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha