نقشه امروز دشمن ولنگاری فرهنگی و فکری است
کد خبر: 4029368
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵

نقشه امروز دشمن ولنگاری فرهنگی و فکری است

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه نقشه دشمن ولنگاری فرهنگی، علمی و فکری است گفت: در این زمینه باید نقشه دشمن را شناخته و در راستای راهکارهای مقابله با آن برنامه‌ریزی کنیم.

سردار حسین زارع کمالی، جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سردار حسین زارع کمالی، جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، امروز، 27 دی ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت هفته زن اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و ... شخصیتی ممتاز و برجسته‌ای داشت که با بصیرت، ولایتمداری همراه با معنویت، عفت، طهارت، همسرداری، فرزندداری و فرزندپروری به عنوان یک الگو برای زنان و بشریت است.

وی ادامه داد: زهرا (س) اولین شهیده راه ولایت است و امیدواریم از سیره و سبک زندگی این بانوی بزرگوار اسلام درس و الگو بگیریم چرا که الگویی حقیقی و عینی امروز هستند و لذا بانوان باید همانند حضرت زهرا(س) در همه ابعاد نقش آفرینی کنند و خوشبختانه این موضوع را تاکنون اثبات کرده‌اند.

زارع کمالی افزود: نگاه به زنان بعد از پیروزی انقلاب کاملاً متفاوت از غرب و شرق است و نگاه اسلام به زنان، نگاهی عزت‌بخش و کرامت بخش است.

وی ادامه داد: وظیفه ما بویژه بانوان این است که امروز نقشه دشمن و روش‌های آن را شناخته و در راستای راهکارهای مقابله با آن برنامه ریزی کنیم چرا که نقشه دشمن ولنگاری فرهنگی، علمی و فکری است و لذا همگان بویژه بانوان وظیفه سنگینی در جامعه کنونی دارند.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد گفت: یکی از جنگ‌های امروز، جنگ جمعیت است و نقش بانوان در جامعه امروزی در این زمینه نیز پررنگ است و همگان باید با امیدآفرینی به پیش رفته و با پیروی از سبک و سیره فاطمی گام برداریم.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت زن گفت: برنامه‌های مختلفی در این هفته از سوی جامعه بسیج زنان استان پبش بینی شده که در شهرستان‌های مختلف اجرایی خواهد شد و امیدواریم بتوانیم قدمی هر چند کوچک در طول هفته ویژه بزرگداشت مقام مادر و زن برداشته شود.

زارع کمالی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بانوان در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: از ابتدای کرونا شاهد هستیم که بانوان در کنار دیگر اقشار در صحنه مبارزه و مقابله با کرونا حضور پررنگی دارند و با اقدامات مناسب و خوب در این زمینه نقش آفرینی کردند.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اقداماتی در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان، به توزیع یک هزار و ۱۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند از ابتدای شیوع کرونا تا کنون خبر داد و یادآور شد: همچنین بیش از دو هزار جشن آسان با همکاری دستگاه‌های مختلف برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha