دوازدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4031387
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

دوازدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» در یزد برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه قرآنی مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد از برگزاری دوازدهمین همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب» همزمان با ایام الله دهه فجر در این استان خبر داد.

دوازدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» در یزدحجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه قرآنی مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری دوازدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» در این استان خبر داد و اظهار کرد: این همایش به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور جامعه قرآنی و مسئولان استان برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: در این همایش که با قرعه‌کشی مسابقه قرآن در زندگی همراه است، مهدی شایق، قاری بین‌المللی کشور به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهد پرداخت.
 
مطهریان یادآور شد: دوازدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» روز جمعه، 15 بهمن‌‌ماه، ساعت 10 صبح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در محل مسجد ملااسماعیل یزد برگزار می‌شود.
 
وی بیان کرد: این همایش به همت اتحادیه قرآنی استان و مشارکت اداره ‌کل تبلیغات سلامی استان، اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و ستاد اقامه نماز جمعه یزد برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha