یزد با ۳۰۰ ویژه برنامه قرآنی به استقبال دهه فجر می‌رود
کد خبر: 4032079
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

یزد با ۳۰۰ ویژه برنامه قرآنی به استقبال دهه فجر می‌رود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در دهه فجر بیش از ۳۰۰ فعالیت و برنامه قرآنی در سطح استان برنامه‌ریزی شده است که اجرایی می‌شود.

علی محمد رضایی، رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی یزدحجت‌الاسلام علی محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر بیش از ۳۰۰ فعالیت و برنامه قرآنی در سطح استان برنامه‌ریزی شده است که در طول این ایام اجرایی خواهد شد.

رئیس کمیته قرآن کریم دهه مبارک فجر در استان یزد با اشاره به برنامه‌های شاخص این کمیته در این ایام گفت: برگزای ۱۷۰ محفل و مراسم، ۴۰ مسابقه قرآنی، اجرای طرح پویش ختم قرآن در سطح استان به یاد امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری ۱۵ گفتمان قرآنی و همچنین ده‌ها برنامه آموزشی، تفسیر و کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی در سراسر استان از جمله برنامه‌های این اداره در این ایام خواهد بود.

وی افزود: دوازدهمین همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب» با اجرای قاری بین‌المللی مهدی شایق، ساعت 10:30 صبح روز جمعه 15 بهمن در مسجد ملا اسماعیل و همچنین محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی حاج سعید پرویزی، در روز 23 بهمن بعد از نماز مغرب عشاء در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) از دیگر برنامه‌های شاخص کمیته قرآن ستاد دهه فجر خواهد بود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: برنامه‌های قرآنی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و هماهنگی کامل با ستاد کرونا در اجرای برنامه‌ها همراه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha