نمایشگاه مجازی آثار تجسمی «مهدویت» در یزد برپا شد
کد خبر: 4043533
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

نمایشگاه مجازی آثار تجسمی «مهدویت» در یزد برپا شد

به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) نمايشگاه مجازی آثار تجسمی با موضوع «مهدویت» در پایگاه اطلاع‌رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد برپا شد.

 نمایشگاه مجازی آثار تجسمی با موضوع مهدویت در یزد برپا شدبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، نمايشگاه مجازی پوستر با موضوع امام عصر(عج)، «مهدویت و انتظار» در پایگاه اطلاع‌رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد دایر شد.
 
در این نمايشگاه، مجموعه پوسترهای تایپوگرافی (خط‌گرافیک) که با خطوط نستعلیق، شکسته‌نستعلیق، ثلث، کوفی، دیوانی و همچنین نقاشیخط‌ توسط هنرمندان و طراحان برجسته گرافیک کشور خلق شده‌ در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
 
در این نمایشگاه معنوی و مهدوی که عرض ادب و ارادتی است به ساحت حضرت حجت (عج) 20 اثر فاخر و ارزشمند از هنرمندانی چون سیدمحمد حسینی موحد، مسعود نجابتی، عبدالرسول یاقوتی، مصطفی برجی، غفار قنبرپور، فرهود مقدم، اسماعیل رضایی، حسین مرتضایی، علی رضاییان، حمیدرضا کشاورزی و محمد کاشانی‌آزاد به نمایش گذاشته شده است.
 
این آثار به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و کانون هنر شیعی تولید شده است و عموم مردم به خصوص هنرمندان و هنردوستان برای تماشای این آثار می‌توانند به تارنمای  www.artyazd.irو کانال تلگرامی https://t.me/artyazd_news  مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha