طرح «هفته‌های معنوی» ویژه امدادگران یزدی اجرایی شد
کد خبر: 4043697
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۱

طرح «هفته‌های معنوی» ویژه امدادگران یزدی اجرایی شد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر استان یزد از اجرای طرح «هفته‌های معنوی» ویژه امدادگران و خانواده‌های آنان در سطح استان خبر داد.

مجتبی شعشعی، مسئول نماینده ولی فقیه در هلال احمر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مجتبی شعشعی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر استان یزد، روز گذشته، 25 اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌هایی اجرایی در سال‌جاری اظهار کرد: برنامه‌های متعددی در مناسبت‌های مختلف اجرایی شده که با استقبال خوب امدادگران و خانواده‌های آنان همراه بود.

وی «اطعام کریمانه» را از جمله برنامه‌های اجرایی دانست که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) در پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر استان اجرایی و در قالب این برنامه 300 نفر اطعام شدند.

شعشعی از اجرای طرح «هفته‌های معنوی» خبر داد و گفت: در قالب این طرح هر هفته یک صفت پسندیده انتخاب و مستند به آیات و روایات پوسترهایی طراحی و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد و در پایان پنج هفته مسابقه‌ای برگزار و به برترین‌ها جوایزی اهدا شد که در مجموع 400 نفر در هر مسابقه حضور داشتند.

وی 4 طرح خوانش خطبه فدکیه، مناجات شعبانیه و جامعه کبیره را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: در این طرح که با استقبال خوب امدادگران و خانواده آنان همراه بود، فرازهایی از این دعاها و مناجات‌ها در بستر فضای مجازی بارگذاری و در نهایت مسابقه‌ای از محتواهای ارائه شده برگزار می‌شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر استان یزد تقدیر از ۵ خانه هلال برتر در استان را از دیگر برنامه‌های شاخص این نهاد برشمرد و گفت: ۷۵ خانه هلال در استان یزد فعالیت دارند که با فراخوانی در دهه فجر، پنج خانه هلال برتر در استان براساس شاخص‌های تعیین شده، معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha