از صدای آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی تا ادامه قیام سراسری دفاع از الاقصی
کد خبر: 4051713
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶
جدیدترین تحولات در فلسطین /

از صدای آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی تا ادامه قیام سراسری دفاع از الاقصی

منابع خبری جمعه شب از به صدا درآمدن آژیر خطر حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیستی هم مرز با غزه خبر دادند و در عین حال حماس در بیانیه‌ای برای انتفاضه سراسری دفاع از الاقصی در دهه سوم ماه رمضان فراخوان داد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هزاران فلسطینی امروز پس از اقامه نماز جمعه در مسجد مبارک الاقصی تظاهرات و با سر دادن شعارهایی تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کردند.

در جریان این تظاهرات درگیر‌ی‌هایی میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان صورت گرفت.
اشغالگران صهیونیست با شلیک گلوله‌های جنگی و گاز اشک‌آور و صوتی دست به سرکوب فلسطینیان زدند که در پی این جنایات ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

حماس: قیام سراسری دفاع از الاقصی در دهه سوم ماه رمضان ادامه دارد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به دنبال حمله امروز نظامیان صهیونیست به نمازگزاران و نگهبانان مسجد الاقصی در بیانیه‌ای برای انتفاضه سراسری دفاع از الاقصی در دهه سوم ماه رمضان فراخوان داد.

جنبش حماس در واکنش به حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان خواستار بسیج عمومی ملت فلسطین در همه سرزمین‌های فلسطینی شد و گفت: فلسطینیان باید برای رویارویی با رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان آن انتفاضه بزرگی به راه اندازند و روزهای باقیمانده از ماه مبارک رمضان را با عزیمت به سمت مسجد الاقصی در آنجا اعتکاف کنند.

حماس ادامه داد: این انتفاضه به منظور دفاع از قدس، مسجد الاقصی و یاری نگهبانان قهرمانی است که فقط همین امروز ده ها نفر آنها در مقابله با حمله نظامیان صهیونیست آسیب دیده و مجروح شدند.

جهاد اسلامی تشدید سرکوبگری ارتش صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که حملات وحشیانه فزاینده نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان در محوطه‌ها و صحن‌های مسجد مبارک الاقصی و شهرهای کرانه باختری جزء ننگ و عار برای رژیم صهیونیستی هیچ دستاوردی نخواهد داشت.
جهاد اسلامی طی بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین نمابر شد، ضمن اشاره به این مطلب، تاکید کرد که فلسطینیان همیشه در صحنه به فعالیت‌های مبارزاتی خود در تمامی میادین ادامه خواهند داد.

آژیر خطر حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیستی

 فلسطین الیوم گزارش داد که صدای آژیر خطر حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه شنیده شده است.

در همین حال شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد، ۲ موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی مدعی شد که ۲ فروند موشک از نوار غزه شلیک شد که یک موشک در منطقه موسوم به غلاف غزه فرود آمده است.

نیروهای مقاومت فلسطین چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه نیز چند فروند موشک از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی هم مرز با این باریکه شلیک کرده بودند.

انتهای پیام
captcha