تجلیل از فعالان قرآنی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت
کد خبر: 4054090
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

تجلیل از فعالان قرآنی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت

آئین تقدیر از دست‌اندرکاران و فعالان قرآنی ماه مبارک رمضان با حضور امیر دریادار دوم مهدی شعبان‌زاده و فعالان قرآنی کوی‌های سازمانی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت برگزار شد.

تجلیل از فعالین قرآنی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌ا‌لاسلام محمدعلی حسن‌زاده، رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقر العلوم(ع) نداجا رشت امروز در آیین تقدیر از دست‌اندرکاران و فعالان قرآنی ماه مبارک رمضان خدمت به قرآن را از برکات ماه رمضان بیان و اظهار کرد: شما عزیزان بزرگوار در ماه مبارک رمضان ضمن روزه‌داری، عبادت، مناجات و دعا با زمینه سازى و آمادگى معنوى به استقبال دریافت قرآن آمدید و یک ماه روزه داری کردید.

وی افزود: انشاالله در پرتو آثار پربرکت ماه مبارک رمضان، عبادت‌ها و دعاهاى آن، رابطه خود را با قرآن نزدیک‌تر و تلاش‌ کنیم تا همواره رابطه ما با قرآن استوارتر و محکم‌تر شود.

گفتنی است؛ در این مراسم استاد محمد فلاح‌پور، قاری بین‌المللی و برجسته و دو حافظ نوجوان به تلاوت آیات الهی پرداختند؛ در ادامه از ۲۵ نفر از دست اندرکاران و فعالین مساجد و پشتیبانی کننده برنامه‌های قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان با حضور هیئت رئیسه مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقر العلوم(ع) نداجا رشت تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha