برگزیدگان جشنواره‌ قرآنی هُدهُد در یزد تجلیل شدند
کد خبر: 4054502
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

برگزیدگان جشنواره‌ قرآنی هُدهُد در یزد تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره‌ قرآن و عترت وزارت بهداشت «هُد هُد» با خضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یزد تجلیل شدند.

برگزیدگان جشنواره‌ قرآنی هُدهُد در یزد تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی، امروز، 12 اردیبهشت ماه و با حضور خطیبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد از برگزیدگان جشنواره «قرآن و عترت»، دانشجوی نمونه، سیمرغ و نشریات برتر این نهاد تجلیل به عمل آمد.

عمیدالدین خطیبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به افتخارآفرینی رتبه‌های برتر دانشجویان دانشگاه در جشنواره‌های فرهنگی و ادبی و قرآنی اظهار کرد: دانشجویان برگزیده جشنواره‌های فرهنگی سرمایه‌های کشور بوده و این دانشگاه به دلیل تحصیل این چنین دانشجویانی به خود می‌بالد.

علی دهقانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در این مراسم با بیان اینکه مدیریت امور فرهنگی دانشگاه با همکاری دانشجویان یک رنگ و یکصدا و هماهنگ برنامه‌ها را پیش بردند اظهارامیدواری کرد: مدیریت برنامه‌ها تداوم داشته باشد و برنامه‌های معاونت در راستای سیاست‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد.

دهقانی گفت: در حوزه پژوهش، کمیته تحقیقات دانشجویی از سال ۱۴۰۱ فعال‌تر خواهد شد چرا که پژوهش نیاز دانشجو در دانشگاه است و ما پیگیر این مهم هستیم.

وی با بیان اینکه درخواست‌های فرهنگی بدون اغراق پوشش داده شده و اگر تأخیری در پرداخت بودجه بوده از تأخیر پرداختی وزارتخانه بوده است گفت: انشاالله در سال جاری از لحاظ بودجه‌های فرهنگی پیشرفت داشته باشیم.

حجت‌الاسلام امامی، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در این مراسم با بیان اینکه مؤمنی که اهل مطالعه و علم نباشد و ساختمان ذهنی اش بهم بریزد بی فایده است گفت: در جشنواره‌های فرهنگی محکم و قوی عمل کنید، سستی نکنید، حزن و اندوه و ترس به دل راه ندهید چرا که چالش و سازش هر دو هزینه دارد و هزینه سازش به مراتب بیشتر از هزینه چالش است.

سید حسین طباطبایی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در این مراسم مواردی را بیان کرد.

انتهای پیام
captcha