شب شعر «مشق عشق» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4055209
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

شب شعر «مشق عشق» در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه بزرگداشت مقام معلم، از برگزاری شب شعر «مشق عشق» با موضوع معلم در مدرسه ایرانشهر خبر داد.

احسان عابدی، مدیرکل ارشاد یزدبه گزارش ایکنا از یزد، احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، امروز، 17 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلمان و استادان به عنوان یکی از ارکان توسعه کشور در شکل‌دهی نظام علمی و فرهنگی جامعه نقشی ماندگار دارند که در این بین هنرآموزان هنرستان‌های هنری از آن جهت که علاوه بر کرسی تدریس و تعلیم بر مسند فرهنگ و هنر در حیطه آرامش روح جامعه نیز می‌کوشند، دارای ارزشی مضاعف است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش، همانند استاد شهید اهتمام می‌ورزند و لذا نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

عابدی با اشاره به برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: همزمان با این هفته برنامه‌های ویژه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که از جمله آنها می‌توان به اجرای نمایش خیابانی با عنوان «درس» با مضامین صلح و نقش معلم، شب شعر بزرگ «مشق عشق» با موضوع معلم در مدرسه ایرانشهر، حضوری‌نویسی خوشنویسی با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویسی و معلمان خوشنویس و... اشاره کرد.

وی بیان کرد: دیدار با پیشکسوتان معلم و همچنین معلمان هنرستان‌های زیر نظر این اداره کل، تجلیل از مقام معلم از دیگر برنامه‌های این نهاد به این مناسبت خواهد بود.

انتهای پیام
captcha