برنامه‌های هفته حج در یزد اعلام شد
کد خبر: 4061533
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸

برنامه‌های هفته حج در یزد اعلام شد

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد با اشاره به عناوین هفته حج، برنامه‌های این هفته در سطح استان را اعلام کرد.

علی حبیبیان، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در حج و زیارت یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علی حبیبیان، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد، 11 خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به سهمیه امسال استان در سفر حج تمتع اظهار کرد: سهمیه استان 14 کاروان است که دو کاروان 160 نفره، هفت کاروان 135 نفره و مابقی کاروان‌های 80 و 85 نفره را شامل می‌شود.

حبیبیان با اشاره به برنامه‌های هفته حج گفت: در این هفته برگزاری همایش بانوان حج‌گزار با حضور 500 نفر از بانوان را خواهیم داشت و نصب ماکت کعبه و تبلیغات شهری، تجدید میثاق با شهدا، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته اجرایی می‌شود.

وی دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار یزد، همایش یاوران حجاج، برگزاری مراسم بزرگداشت مدیران متوفی کاروان‌های حج، ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان حج و ... را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد با اشاره به برپایی نمایشگاه حج و فروش سوغات بیان کرد: خوشبختانه در آخرین نمایشگاه که در سال 1398 برگزار شد، بیش از ۹ میلیارد تومان سوغات از تولیدات داخل کشورمان توسط زوار استان خریداری شد.
 
انتهای پیام
captcha