قدردانی خانواده شهید عاشوری از همدردی مردم بوشهر و قم
کد خبر: 4064680
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

قدردانی خانواده شهید عاشوری از همدردی مردم بوشهر و قم

خانواده و فرزندان شهید «آیت‌الله حاج شیخ ابوتراب عاشوری» حضور پررنگ مردم سراسر کشور به ویژه مردم عزیز شهر مقدس قم و حرکت حماسی مردم با کرامت دیار مقاومت استان بوشهر، در مشایعت و بزرگداشت همسر شهیدی مجاهد، زنده‌یاد حاجیه‌خانم «میرزا رباب عاشوری»، پیام قدردانی برای ابراز همدردی کریمانه با جامعه ایمانی و قرآنی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایکنا از بوشهر، خانواده و فرزندان و منسوبین شهید «آیت‌الله حاج شیخ ابوتراب عاشوری» با ارسال پیامی از ابراز همدردی کریمانه جامعه ایمانی و قرآنی در ایام سوگ و بزرگداشت همسر شهیدی مجاهد، زنده‌یاد حاجیه‌خانم «میرزا رباب عاشوری» قدردانی کردند. متن این پیام به شرح زیر است. 

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ» شُکر بی‌حد حضرت رب‌العالمین را سزاست که تجلی الطاف بی‌مانند خداییش را بار دیگر به ما نمایاند و جلوه‌ای از نظام پاداش اعمال را در همین دنیا برای ما آشکار ساخت و به زیبایی اثر مجاهدت‌های خالصانه، اما غریبانه‌ی شهدا را در اقبال قلوب باصفای مومنان به بازماندگان این شهید سرو قامت به تصویر کشید. 

شهیدانی که راز عزت و سربلندی آنان در کلام حکیمانه‌ ولی معظم فقیه تجلی یافت؛ آنجا که فرمودند:«در همه‌ زمان‌ها، شهید ذی قیمت است؛ اما بعضی از شهیدان عزیزترند. شهیدان عزیزتر چه کسانی هستند؟ آن کسانی که در مقاطع حساس، به داد اسلام رسیدند و خودشان را فدا کردند. اگر این حساب درست باشد، به نظر من شهیدان انقلاب اسلامی از جمله‌ عزیزترین شهدای تاریخند. چرا؟ چون در این زمان اسلام از همیشه غریب‌تر شد.» 

حضور پررنگ مردم سراسر کشور به ویژه مردم عزیز شهر مقدس قم و حرکت حماسی مردم با کرامت دیار مقاومت استان بوشهر، در مشایعت و بزرگداشت همسر شهیدی مجاهد، زنده‌یاد حاجیه‌خانم «میرزا رباب عاشوری» که سرمایه علم و مردمداری و معنویت خویش را در طبق اخلاص نهاد و در پای نهال نو پای نهضت امام جلیل‌القدر، آن پیر آخر الزمانی مکتب اهل‌بیت قربانی کرد، ِاتمام حجتی است برای ما که این مردم نجیب و قدرشناس، همچنان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا، چون کوه ایستاده‌اند و تلاش‌های شیطانی و بی‌وقفه‌ی دشمنان این انقلاب خدایی، کوچک‌ترین خللی در عزم راسخ این ملت نداشته است. 

ما فرزندان و منسوبین این شهید بزرگوار از «آل‌عاشور» لازم می دانیم از شما مردم عزیز و خوب و قدرشناس، روحانیت معزز و سادات جلیل‌القدر، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ائمه‌جمعه و جماعات، نیروهای نظامی و انتظامی سپاه و ارتش و بسیج، سایر سطوح مدیران محترم لشکری و کشوری، اصناف، محافل دینی و هیئت‌های مذهبی علی‌الخصوص حضرات و علمای عظام آیت‌الله سید‌هاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها)، آیت‌الله حاج‌شیخ عبد‌النبی نمازی نماینده‌ی خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام و المسلین سید‌اکبر حسینی‌نژاد قائم‌مقام تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) و همچنین آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری نماینده معزز مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه محترم بوشهر، نماینده عالی دولت در استان جناب‌آقای دکتر احمد محمدی‌زاده، استاندار محترم بوشهر و ستاد بزرگداشت شهید و از همه برادران و خواهرانی که قدما، قلما و قلبا در تشییع و ترحیم همسنگر وفادار شهید، تشریک مساعی کردند تشکر کرده عهد می‌بندیم تا در عمل قدردان این همه کرامت و بزرگمنشی باشیم و طبق توصیه‌ همیشگی مادر بزرگوارمان، خادم مردم و انقلاب باشیم که «خدمت به این انقلاب اسلامی خدمت به امام زمان(عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) است.» 

امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha