جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی آذربایجان‌غربی برگزار شد
کد خبر: 4065568
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶

جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی آذربایجان‌غربی برگزار شد

جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی آذربایجان‌غربی روز گذشته، 30 خرداد با حضور مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حمید رحیم‌دخت، مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، روز گذشته، 30 خرداد در جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: عدم برنامه‌ریزی دقیق و نداشتن طرح و برنامه جزو اشکالات برخی مجموعه‌های قرآنی است و باید تلاش کنیم در جهت تعالی کتاب الهی و جریان‌سازی مثبت در جامعه با آیات کلام خدا حرکت کنیم.

وی افزود: باید برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای طرح‌های کلان قرآنی آذربایجان‌غربی با استفاده از نکته و نظرات حوزویان و دانشگاهیان متخصص در این امور تدوین شود و موسسات ضمن تعامل با دستگاه‌های مربوطه از عمل کردن جزیره‌ای خودداری کنند.

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هیئت اندیشه‌ورز قرآنی استان متشکل از سه کمیته تصمیم‌ساز، پژوهشی و اجرایی است و کمیته پژوهشی با کمک طلاب و دانشجویان و فعالان فرهنگی که توسط کمیته تصمیم‌ساز معرفی خواهند شد، فعال می‌شود و طرح‌هایی که کمیته پژوهشی تدوین خواهد کرد، مؤسسات و خانه‌های قرآنی ملزم به اجرای آن‌ها خواهند بود.

وی در پایان گفت: با تشکیل این سه کمیته که از ظرفیت تمام حوزویان، دانشگاهیان، مؤسسات و ارگان‌های نظام  به نحواحسن استفاده خواهد شد، تصمیمات و طرح‌هایی که اتخاذ می‌شود لازم است در اسرع وقت به مرحله اجرایی برسد و در این جلسه 24 نفر به عنوان اعضای جدید هیئت اندیشه‌ورز انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha