تحصیل ۱۶ هزار دانش‌آموز شاهد و ایثارگر در مدارس شاهد آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4073221
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

تحصیل ۱۶ هزار دانش‌آموز شاهد و ایثارگر در مدارس شاهد آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی گفت: ۱۶ هزار دانش‌آموز شاهد و ایثارگر مقاطع مختلف تحصیلی در ۵۱ مدرسه شاهد این استان با عناوین و امتیازهای ایثارگری تحصیل می‌کنند.

مهدی فعال، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی،جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی 3 مرداد ماه در جلسه ستاد شاهد استان اظهار کرد: مدارس شاهد یکی از دستاوردهای ارزشمند و از برکات جمهوری اسلامی بوده پس این نوع مدارس ظرفیت خوبی برای پیشبرد اهداف بیانیه گام دوم انقلاب دارند.

وی افزود: در مدارس شاهد تلاش می‌شود تربیت دانش‌آموزان در 6 ساحت تربیتی تعریف شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد و رویکرد ارزشی، علمی و فرهنگی حاکم برمدارس شاهد سبب شده تا نگاه افراد جامعه در فرآیند تعلیم و تربیت به دانش‌آموزانی که در این مدارس مشغول تحصیل هستند، نسبت به سایر مدارس کشور متفاوت باشد.

مهدی فعال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: فرزندان شهدا برکت مدارس شاهد هستند و توجه ویژه به تقویت کمی و کیفی این مدارس ضروری است.

وی ادامه داد: ۱۶ هزار دانش‌آموز شاهد و ایثارگر در مقاطع مختلف تحصیلی در ۵۱ مدرسه شاهد این استان با عناوین و امتیازهای ایثارگری تحصیل می‌کنند و در سالتحصیلی جاری 686 هزار و 825 دانش‌آموز در 6 هزار و 12مدرسه و  27 هزار و 155 کلاس درس آذربایجان‌غربی تحصیل کردند.

انتهای پیام
captcha