شهدا هویت و رسالت اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند
کد خبر: 4081289
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

شهدا هویت و رسالت اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شهدا هویت، رسالت، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و موجب سربلندی ملت بزرگوار ایران هستند، چراکه همه داشته‌های خود را برای دفاع از کیان این مرز و بوم و آرمان‌های امام راحل و برای پایداری اسلام کف دست گرفته و در این راه جانفشانی کردند.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ششم شهریورماه در نشست صمیمی با مدیران کل این استان به‌مناسبت روز قشر بسیج ادارات و کارمندان اظهار کرد: فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) همواره در برهه‌های گوناگون و به‌ویژه در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام، بر اصلاح و قوائد و چار چوب‌های حاکم بر نظام اداری تأکید و تصریح داشته‌اند.

وی گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) همچنین تأکید بر این دارند که مدیریت در کشور باید متدین، انقلابی و کارآمد باشد و به‌طور مکرر بر تلاش و کارآمدی دستگاه‌ها و دوایر دولتی و حاکمیتی تمرکز کرده و نیروی انسانی کارآمد را نیز سرمایه ارزنده کشور برشمردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: شهدا هویت، رسالت، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و موجب سربلندی ملت بزرگوار ایران هستند، چراکه همه داشته‌های خود را برای دفاع از کیان این مرز و بوم و آرمان‌های امام راحل و برای پایداری اسلام کف دست گرفته و در این راه جانفشانی کردند و امروز مسئولان نظام با تأسی از روزهای اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس که نقش کلیدی را ایفا می‌کردند به مردم خدمت کنند.

محمدی‌اصل ادامه داد: امروز مدیران و مسئولان باید اهداف و آرمان‌های شهدا، به‌خصوص وصایای شهیدان والامقام را سرلوحه کارهای خود قرار دهند، آن‌ها برای دفاع از میهن اسلامی و ناموس ما از جان خود گذشتند و امروز خدمتگزاران این نظام باید برای رفع مشکلات مردم و گره گشایی از کارهای ملت که حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، تلاش شبانه‌روزی انجام دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تأکید کرد: همه ما باید تکلیفی که بر دوش ما گذاشته است به‌خوبی و بدون خستگی و بی‌وقفه و خالصانه خدمتگزار مردم عزیزمان باشیم و این جز وحدت و همدلی مسئولان و مردم، در کنار هم قرار گرفتن و همچنین در بین مردم بودن مسئولان میسر نخواهد شد.

همچنین در این مراسم سرهنگ پاسدار سیدمنصور صمصام حیدری، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان اردبیل گفت: هدف از اجرای این نشست را کمک به تحقق دولت اسلامی با افزایش کارآمدی نظام اداری کشور در جهت امیدآفرینی و رضایتمندی مردم با بهره‌گیری از ظرفیت کارمندان و مدیران بسیجی و ایجاد بستر خدمت جهادی اداری است.

انتهای پیام
captcha