هفته دولت فرصتی برای تبیین خدمات و برکات نظام است
کد خبر: 4081663
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

هفته دولت فرصتی برای تبیین خدمات و برکات نظام است

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر به‌‌عنوان نمادهای خدمت صادقانه و خادمانه به ملت، الگوی مسئولان و دولت هستند، گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین خدمات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و تکریم خادمان صدیق و واقعی مردم و انقلاب است.

علی واحد مدیرکل حفظ آثار و دفاع مقدس اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، هفتم شهریورماه در جلسه تشریح برنامه‌های هفته دولت در اردبیل اظهار کرد: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بر آن تأکید فراوان دارند، بیان دستاوردها، پیشرفت‌ها و نیز تجدید حیات معنوی نظام و انقلاب اسلامی و خنثی‌کننده ترور اعتقادی و شخصیتی مردم و مسئولان نظام است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر و همچنین هفته دولت اظهار کرد: دشمنان همواره از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش هستند که قطار انقلاب اسلامی را با ترفندهای مختلف متوقف کنند و در این راستا دست به هر کاری می‌زنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: ترور و حذف فیزیکی بزرگان انقلاب اسلامی و نخبه‌های خادم نظام، یکی از این ترفندها بوده است که از آن حربه شوم بدون پروا برای رسیدن به اهداف شیطانی خود استفاده کرده؛ اما با عنایت خداوند متعال ناکام مانده‌اند.

وی تأکید کرد: خادمان نظام و انقلاب اسلامی همواره از اهداف اصلی این ترورهای بزدلانه بوده‌اند و شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان خار چشم دشمنان و یکی از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، با این عمل شیطانی دشمن توسط مزدوران داخلی به شهادت رسیدند تا نام و یاد آن‌ها به‌عنوان اسناد ماندگار مظلومیت ملت ایران و کینه دشمنان ملت در تاریخ ثبت و ضبط شود.

واحد اظهار کرد: با وجود تقدیم بیش از ۱۷ هزار شهید ترور، دشمنان انقلاب اسلامی ترور شخصیتی و اعتقادی را نیز در دستور کار دارند و روز به روز بیشتر و گسترده‌تر از گذشته، هم‌گام با ترور‌های مسلحانه در این راستا به پیش می‌روند که خطر آن بیشتر از ترور‌های مسلحانه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل بیان کرد: هفته دولت، فرصتی مناسب برای تبیین خدمات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و تکریم خادمان صدیق و واقعی مردم و انقلاب است و شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان نمادهای خدمت صادقانه و خادمانه به ملت، الگوی مسئولین و دولت هستند.

انتهای پیام
captcha