خدمت‌رسانی اورژانس قزوین در مرز شلمچه
کد خبر: 4084654
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

خدمت‌رسانی اورژانس قزوین در مرز شلمچه

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین از اعزام چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتور آمبولانس به همراه ۲۳ کارشناس اورژانس برای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله(ع) به مرز شلمچه خبر داد.

حضور اورژانس در مرز

سهیل سلطانی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، گفت: در راستای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله(ع) در ایام اربعین، چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتور آمبولانس به همراه ۲۳ کارشناس فوریت‌های پزشکی استان قزوین به مرز شلمچه اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه میزان درخواست پرسنل جهت اعزام به مرز بالا بود، تصمیم بر این شد تا تیم‌ها در ۲ گروه و ۲ شیفت مختلف جهت خدمت‌رسانی به زوار به مرز اعزام شوند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین عنوان کرد: صبح نوزدهم شهریور دومین گروه داوطلب جایگزین تیم نخست شدند تا خدمات اورژانسی و پیش‌بیمارستانی را به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه ارائه دهند. تیم‌ نخست از اورژانس قزوین از هشتم شهریور ۱۴۰۱ در مرز شلمچه مستقر شده است.

سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان اورژانس قزوین تا چند روز پس از پایان اربعین نیز در محل مأموریت خود حضور دارند تا به زائران خدمت‌رسانی کنند.

انتهای پیام
captcha